De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kijk eens op www.fanbus.com/ daar staat veel uitgelegd
RoflmaoOp woensdag 25 april 2001 20:17 schreef bigbadbootz het volgende:
''k heb ''t idee dat ik achterloop
ik lees hier veel over de babybus maar ik heb geen idee wat ''t nou is...![]()
![]()
iemand die ff wat uitleg kan geven (hoeft niet veel te zijn als ik maar ff een globaal idee heb van hoe het zit) thx
Babybus
Baybus bedoel je zekers
kun je bv fans, neon etc aan/uit ander voltage laten draaien
k thx ik snap ut nou wel denk ik
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
he is BAYbus!!!!! ff een inet site zoeken die t verkoopt (kijk ff in de faq ofzo
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
In een babywinkelOp zondag 21 april 2002 14:05 schreef matthijzzz-in-inrichting het volgende:
waar ken men die babybus kope
Oftewel: geen oude topics kicken, en ff zoeken. En zie www.oc-shop.nl bijvoorbeeld
The cyclographing developer
Check ff de datum, en je naam verneukt de layoutOp zondag 21 april 2002 14:05 schreef matthijzzz-in-inrichting het volgende:
waar ken men die babybus kope
Verwijderd
thanxOp zondag 21 april 2002 14:07 schreef Potatoman het volgende:
[..]
In een babywinkel
Oftewel: geen oude topics kicken, en ff zoeken. En zie www.oc-shop.nl bijvoorbeeld
Anders kijk je ff naar de datum en probeer je jezelf te laten gedragen.Op zondag 21 april 2002 14:07 schreef Het_Zootje het volgende:
he is BAYbus!!!!! ff een inet site zoeken die t verkoopt (kijk ff in de faq ofzo
Kijk jij maar ff hier. :
[topic=396113/1/25]
Alleen gaat dit niet helemaal op voor dit topic omdat deze al oud is.
Ik vind dat er 2 hele duidelijke regels moeten komen die iedereen te zien krijgt wanneer hij/zij zich registreerdt en dat zijn de volgende 2:
1: Nooit beginnen met hallo en ook niet eindigen met thnx of mzzl
2: Gebruik ALTIJD eerst de SEARCH
Elke week zowat is er wel weer een topic over wat is een bay bus. Gebruik eerst eens de SEARCH, anders blijven er van deze onzinnige topics bestaan.
* Robino heeft gesproken
1: Nooit beginnen met hallo en ook niet eindigen met thnx of mzzl
2: Gebruik ALTIJD eerst de SEARCH
Elke week zowat is er wel weer een topic over wat is een bay bus. Gebruik eerst eens de SEARCH, anders blijven er van deze onzinnige topics bestaan.
* Robino heeft gesproken
En niet de search eerst gebruikenAantal posts: 54017
Gem. aantal posts/dag: 205
ROFL, jij kent duidelijk BC3 nietOp zondag 21 april 2002 16:06 schreef Rave17 het volgende:
* Potatoman heeft gesproken
[..]
En niet de search eerst gebruiken
The cyclographing developer
Verwijderd
ik ook niet, tja op afkortingen ben ik meestal eenOp zondag 21 april 2002 16:21 schreef Potatoman het volgende:
[..]
ROFL, jij kent duidelijk BC3 niet
Wat betekend het dan?
Verwijderd
Big Crash 3Op zondag 21 april 2002 16:24 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
ik ook niet, tja op afkortingen ben ik meestal een
Wat betekend het dan?
Verwijderd
Sorry, ik wil niet zeggen dat ik alles van pc's afweet maar ik weet wel dat je BAYbus schrijft en niet BABYbus...Op woensdag 25 april 2001 20:28 schreef BC3 Victim het volgende:
''k heb ''t idee dat ik achterloop
ik lees hier veel over de babybus maar ik heb geen idee wat ''t nou is...![]()
![]()
iemand die ff wat uitleg kan geven (hoeft niet veel te zijn als ik maar ff een globaal idee heb van hoe het zit) thx
Verwijderd
kijk is naar de datum wanner hij dat gepost heeft...Op zondag 21 april 2002 20:11 schreef Ckirschlos het volgende:
[..]
Sorry, ik wil niet zeggen dat ik alles van pc's afweet maar ik weet wel dat je BAYbus schrijft en niet BABYbus...Maar goed... iedereen moet ergens beginnen en vragen is de beste oplossing
. Kijk eens bij de search en zoek naar plaatjes. Een baybus in het kort is een plaatje dat je plaatst waar je ook bijv. de cd-romspeler in kunt plaatsen. Erop zitten schakelaartjes om bijv. licht en koeling te regelen. Voor meer info kijk je maar bij de search.
Pagina: 1