Ik ben dus op zoek naar 2 300mm fans, maar de grootste die ik kan vinden zijn 120mm. 220 volt of wat dan ook. Maakt niet uit al is het 3 phase krachtstroom
he he, nee dat liever niet. 24 of 220 volt dat lijkt me beter.
HOLY shit, 30cm fan''s waarvoor??????
Sloop een auto, die fan voor verwarming is namelijk zoiets, die van een fiat panda in idergeval wel....
Sloop een auto, die fan voor verwarming is namelijk zoiets, die van een fiat panda in idergeval wel....
if broken it is, fix it you should
koop een tafelventilator en bouw die een beetje om
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
gewoon zo''n ventilator halen, je weet wel, wat ze bij Kijkshop enzo verkopen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
300mm... Wil je Mach 5 halen ipv de GigaHz.

Wieletjes d''r onder.. en rijden met dat ding.
Wieletjes d''r onder.. en rijden met dat ding.
Verwijderd
De grootste die ik kan vinden ffies zo snel is deze:
http://www.papst.de/english/products_luefter_dcaxial01.html
172 x 51 mm
http://www.papst.de/english/products_luefter_dcaxial01.html
172 x 51 mm
Verwijderd
zijn er ook 1000 of 800 mm fans?? lijkt me wel cool om hier in het plafond te boren en wat effecten met een lamp er8er en dan langzaam laten draaien oid 
en dan harder zetten als het warm wordt, zal wel de nodige aanpassingen in het elektriciteitsnet vereisen (paar schakeldraden erbij) maar dat houdt me niet tegen!!!
en dan harder zetten als het warm wordt, zal wel de nodige aanpassingen in het elektriciteitsnet vereisen (paar schakeldraden erbij) maar dat houdt me niet tegen!!!
om m''n radiateur te koelen die idd uit een auto komt :-) Hij is ongever net zo groot als m''n Aopen HX08 (of was het nou een HQ, ik wordt dement geloof ik) en daar wil ik 2 langzaam draaiende fans op hebben. Die van een auto vind ik te veel ruimte in beslag nemen. Ik wil er namelijk een houte kistje omheen bouwen en er een losse waterkoel unit van maken die ik zo aan m''n koelblokje kan hangen.
Verwijderd
Ahh, 300mm. K dacht al, Wat gaat die doen?Op woensdag 25 april 2001 20:03 schreef nitraat het volgende:
om m''n radiateur te koelen die idd uit een auto komt :-) Hij is ongever net zo groot als m''n Aopen HX08 en daar wil ik 2 langzaam draaiende fans op hebben. Die van een auto vind ik te veel ruimte in beslag nemen. Ik wil er namelijk een houte kistje omheen bouwen en er een losse waterkoel unit van maken die ik zo aan m''n koelblokje kan hangen.
ja er zijn ook 2000 mm fans, even uit je privevliegtuig schroeven en klaar is kees
Verwijderd
Waarom vraag je dat??Op woensdag 25 april 2001 21:24 schreef nitraat het volgende:
Oh ja had ik al gezegd dat deze radiateur 3 a 4 watergekoelde pc''s gaat koelen??
Je hebt pas 2 posten gedaan in dit topic.
Kon je toch wel ffies bekijken.
Of wou je pronken?
Pronken? Vergis ik me of is dit het die hard oc forum? D''r zijn er zat hier die met een waterkoeling bezig zijn, maar d''r werd gevraagd wat ik met die krengen moet, dus dan zeg ik dat toch even, bovendien is het mischien een bron van inspiratie voor andere tweak fanaten hier, want iedereen wil een kleine radiateur voor in z''n kast, maar waarom niet 1 groote en meerdere pc''s eraan hangen?Op woensdag 25 april 2001 21:30 schreef jordyb het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat??
Je hebt pas 2 posten gedaan in dit topic.
Kon je toch wel ffies bekijken.
Of wou je pronken?
Maar goed bedankt voor je link i.i.g. Weet je toevallig hoe durr die papst spul is?
Pagina: 1