[BC3] Elsa GF2MX Heatsink + OC waarden?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het gaat dus om deze kaart. Er zit standaard een grote heatsink op die ook over het geheugen heenhangt. Daardoor kan ik geen heatsinkjes op mijn geheugen doen. Ik heb nu een oud coolermaster fannetje van een ouwe proc koeler op mijn heatsink gedaan. ik draai nu op core 205 en geheugen op 210.

Hoe hebben jullie je Elsa MX geMOD, geOCt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
UP UP UP!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

check this out

[topic=150092]

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
ik zal eens binne kort plaatjes van mijn geforce 2mx -> quadro2 MXR monster posten, me pc is stuk dus moet effe wachten

Verwijderd

ik heb er een prachtige Athlon koeler op gemod maar je zult waarschijnlijk niet veel hoger komen dan de 220 of 230 Mhz. Met standaard koelblok zou k niet verder gaan dan de 210-220 mhz, anders wordt hij wel erg warm

Verwijderd

Volgens mij bedoelt hij echt puur de elsa kaart. ik heb em ook. ik heb er met ty-rips een coolermasterfan opgemaakt. er zitten gaatjes in de kaart onder de heatsink. hoe ik de standaard heatsink zou moeten verwijderen zou ik niet weten.

Veel succes.

Verwijderd

Maakt het veel uit? Herc. Elsa?
Ik heb nml met een Herc kaart en een systeem koeler (zo''n slot-koeler, zit precies onder het koelblok) deze waarden gehaalt. Getest voor 3 uur lang, netjes stabiel:

mem 214 MHz (dit is echt het max, op 215--crash, oem versie, 7 ns mem)
Core 240 MHz (kan hoger geloof ik, 250 wou ook. Maar dan kwamen bij mij de foutjes.)

Dat testen ging continu met 3DMark.
(De max score daarbij was 2844)

Zijn die kaarten gewoon zo erg oc-baar? Of heb ik geluk gehad dat er geen rook uit kwam.

Ik heb dus verder nix geMOD ofzo.
Pagina: 1