De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Thnx!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zorg ervoor dat je wel wat afschermd, zodat er geen dingetjes je kast worden in gezogen
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Zolang het gat maar op een redelijke hoogte zit. En er geen schroefjes ofzo
Lijkt me niet bevordelijk voor je systeem..
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Nee ff serieus. Doe er zo''n filter over, want je hebt geen benul hoeveel stof zo''n ding naar binnen jaagt in de loopt van de tijd. Je kunt er filters voor kopen. Maar wat je ook kunt doen is er zelf stof overheen trekken, van die stof die ook voor luidsprekers zit bijv.
Geen inspiratie
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
goh.. jij hebt mijn kast nog niet gezienOp dinsdag 24 april 2001 21:42 schreef Wierdo_NL het volgende:
ja, opzich wel natuurlijk.
Zolang het gat maar op een redelijke hoogte zit. En er geen schroefjes ofzoin kunnen "vallen" zeg maar.
]-[enk..
alleen nog een frontje.. de rest staat ergens in de kast te roesten. en daar wil je je vingers echt niet in de beurt hebben.. paar panaflows die het mobo en kaarten goed koelen...
ik heb geen case-temp maar een room-temp
Verwijderd
goh.. jij hebt mijn kast nog niet gezienOp dinsdag 24 april 2001 21:42 schreef Wierdo_NL het volgende:
ja, opzich wel natuurlijk.
Zolang het gat maar op een redelijke hoogte zit. En er geen schroefjes ofzoin kunnen "vallen" zeg maar.
]-[enk..
alleen nog een frontje.. de rest staat ergens in de kast te roesten. en daar wil je je vingers echt niet in de beurt hebben.. paar panaflows die het mobo en kaarten goed koelen...
ik heb geen case-temp maar een room-temp
Goh! geen code #55 vandaag, maar #23!!! ik ben een HACKER!!! WHOOHOOO!!!! heh
Verwijderd
Wat bedoel je precies? Als je bedoelt HOE ik me blowhole heb gezaagd: heb ik met een decoupeerzaag gedaan. Niet te groot zagen (iets kleiner dan dat je het wilt) en dan afwerken met vijl/dremel en schuurpapier.Op dinsdag 24 april 2001 21:56 schreef Bishop het volgende:
Nog ff een vraagje, waar hebben jullie die rand van de blowhole mee gemaakt, wat als ik een van in mijn voorkant zaag dit ik met van die smerige randen... ik heb gehoord dat het met een plastik bloempotje kan ofzo
Als je bedoelt hoe je de leegte tussen kast en front opvult zeg maar: ik heb en PVC buis gebruikt, voor paar piek bij de gamma/praxis/enzo. Die zijn er in verschillende maten verkrijgbaar.