Toon posts:

[BC3] Fan''s inbouwen, maar waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een pc''tje, (die momenteel zo''n beetje altijd open staat)waarin ik een aantal fan''s wil gaan bouwen.
Ik wil hiervoor hiervoor een aantal Sunon fan''s kopen.
Ik dacht ervan 2 60mm fans boven op de kast
Alleen een probleem ik wou ook 3 80mm fan aan de zijkant in bouwen, aangezien dat ik die zijde altijd tegen de zijkant van mijn bureau staat hebben ze daar wat weinig nut.
Ik heb ook een aantal post bekeken waar een basreflexbuis voor in de front van de kast werd gebouwd, maar op dit moment wil ik dat nog niet.
Waar zou ik die fan''s dan plaatsen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wat voor kast ??? En zijn er standaard fan plaatsen ????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Aan de zijkant van de kast wou ik de intake fan''s bouwen.
Die kast komt van Gistron en is een bigtower 300 Watt

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 20:57 schreef Rappie het volgende:
En zijn er standaard fan plaatsen ????
Ja, die zijn d''r.
Voor onder in de kast moet je een fan zetten die koude lucht in je kast blaast. En achter boven, dus onder de voeding of zo een fan die de lucht naar buiten blaast. Zo heb je een mooie air flow.

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Plaats fans die lucht inblazen vooraan, ik heb een 80 en 120 op 12 volt, en achter in de case uitblazen, heb daar nu 2 x 80 mm ook op 12 volt, verders nog 2 kleine 40 mm koelertjes op heatsink v/d geforce 2 en nog een superorbje...lawaai maar idle temp van 36 op 1.85 volt vCore