[BC3] TB800 proberen te O/C''en. Help

Pagina: 1
Acties:

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 07:30
Bruggetjes wegschrapen??????

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

Verwijderd

sinds je een a7v hebt die geen multiplier in kan stellen ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb mijn TB 800 zonet proberen overklokken! (geweldig hé) Wat bruggetjes wegschrapen met een stanleymesje, een potloodstreepje of 3 en klaar! (dacht ik) :(

Effe stroomkapel inpluggen en... mijn scherm blijft op standby, blijft percies hangen in de bios. :'(

Zou het kunnen dat ik mijn proc. om zeep heb geholpen of heb ik nog hoop?? Hij start nog wel op (ASUS A7V Mobo), is dat goed??? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:00

RvV

Ik wou net zeggen, sinds wanneer moet je bruggetjes wegschrapen. :?

Y'24

• BC3 Victim
ja, je moet sommige koperen connectors toch doorschrapen? niet? Dacht ik. :? Help!!!

Close & open the bridges???

Die Ome Tom toch :(...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

ik ook nog ff dan... wegschrapen?????:?

Senri no michi mo ippo kara

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 18:38 schreef de.maarschalk het volgende:
ja, je moet sommige koperen connectors toch doorschrapen? niet? Dacht ik. :? Help!!!

Close & open the bridges???

Die Ome Tom toch :(...
Idd, dat artikel op THG klopt niet 100%. :(

Daar kwam k vanmiddag achter toen k het vergeleek met een artikel op AT. K was toen bezig aan een stukje voor de KB.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:00

RvV

Das ook niet handig. Ondertussen hebben er dus al mensen hun spulletje om zeep geholpen, of is het te repareren?

Y'24

• BC3 Victim
Wat nu?? Moet ik naar de winkel hollen om me bliksemsnel een lekker goedkope Duron aan te schaffen? Is zo''n 900 MHz sneller dan mijn 800 TB (moest ie nog werken)! Of kan ik nog iets forceren aan mijn "soon-to-be" sleutelhanger van getferd*%m% 600 piek!!! Kan ik''em nog aan de praat krijgen!

Grrr :(

O ja, wat had ik eigenlijk moeten doen i.p.v te schrapen op mijn procje??

• Neophyte

Neophyte

it's back....

alleen je l1 brug ff potloden na mijn weten...
Maat wat heb je lopen schrapen dan??
Kan je dat nie ook weer ff doorverbinden met een potloodstreepje??
Suk6

• BC3 Victim
Ahha! Er is nog hoop!!! ;)

L1 potloden... Hmm. Waar kan ik meer info vinden plz... Alvast bedankt!

Ik ga eens op zoek naar een ander potlood, want ik heb ondertussen al 5 keer gepotloodt (is dit correct gespeld?) en weer weggegomd zonder resultaat!

* BC3 Victim ziet het nog zitten 8-)

Dank jullie voor jullie replies!

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 18:53 schreef RvV het volgende:
Das ook niet handig. Ondertussen hebben er dus al mensen hun spulletje om zeep geholpen, of is het te repareren?
Meschien met Bison Electro. Als ie niet de ronde contacten heeft mee geschraapt.
Op dinsdag 24 april 2001 18:54 schreef de.maarschalk het volgende:
Wat nu?? Moet ik naar de winkel hollen om me bliksemsnel een lekker goedkope Duron aan te schaffen? Is zo''n 900 MHz sneller dan mijn 800 TB (moest ie nog werken)! Of kan ik nog iets forceren aan mijn "soon-to-be" sleutelhanger van getferd*%m% 600 piek!!! Kan ik''em nog aan de praat krijgen!
Een duron is ongeveer 10% minder snel dan een Athlon.
Maar post je Athlon nog wel. Omdat je in een eerdere post zeg dat ie hangt in de bios?
Op dinsdag 24 april 2001 18:57 schreef NEOPHYTE het volgende:
alleen je l1 brug ff potloden na mijn weten...
Suk6
Nee. Niet alle mobo''s hebben de functie om je MP te verzetten. Dan moet je heel wat meer bruggen breken en maken.

• Neophyte

Neophyte

it's back....

als ik jou was zou ik gewoon eerst alles ff in orginele staat terug brengen...
Dus de bruggen die je hebt opengeschraapt weer dicht kleuren... :)
met een hb of 2b gaat het prima...
ik zal ff kijken of ik er nog een plaatje van heb...

• BC3 Victim
Misschien helpt deze mooie schets jullie te weten te komen wat ik nu in godsnaam heb gedaan:

[img]"C:\Documents[/img]

K*t, dat schtsje wil ie belijkbaar niet laten zien... Hellep!

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 19:08 schreef NEOPHYTE het volgende:
als ik jou was zou ik gewoon eerst alles ff in orginele staat terug brengen...
Dus de bruggen die je hebt opengeschraapt weer dicht kleuren... :)
met een hb of 2b gaat het prima...
ik zal ff kijken of ik er nog een plaatje van heb...
Dat gaat idd prima. Zolang ie maar niet te diep heeft gekrast. Want dan zitten de contacten in een soort putje. Daar krijg je geen gelijdende potlood lijn in. Zal dan toch echt zilver verf moeten worden.

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 19:11 schreef de.maarschalk het volgende:
Misschien helpt deze mooie schets jullie te weten te komen wat ik nu in godsnaam heb gedaan:

[img]"C:\Documents[/img]

K*t, dat schtsje wil ie belijkbaar niet laten zien... Hellep!
Plaatjes van je HDD doen het niet. :)
Maar stuur maar per meel.
Dan post k het wel voor je.
Tweaky@zeelandnet.nl

• BC3 Victim
Mijn scherm blijft in standby dus ik weet niet of POST of niet!? :r

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 19:13 schreef de.maarschalk het volgende:
Mijn scherm blijft in standby dus ik weet niet of POST of niet!? :r
Dan post ie dus niet. Want beeld is een van de eerste dingen die word afgewerkt in de post.

• BC3 Victim
Ik had het kunnen weten, dat HDD-ledje bleef toch zo lang branden hé?

• Neophyte

Neophyte

it's back....

alleen 1 ding weet ik nie zeker...
lood....waardoor potloden werkt is een resistor (weerstand)
en die bruggen waren mssn met een lagere weerstand verbonden..
dus mssn moet je het wel ff met iets beter geleidens verven....ofzo..

• BC3 Victim
Heb je mijn schetsje al aangekregen tweaky???

• BC3 Victim
Joehoe! Conté HB°2 potlood rulez!!!! Ik heb ''em weer aan de praat gekregeuhhhh! >:)

Thanx for your support people!

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 20:35 schreef de.maarschalk het volgende:
Joehoe! Conté HB°2 potlood rulez!!!! Ik heb ''em weer aan de praat gekregeuhhhh! >:)

Thanx for your support people!
Gefeliciteerd. Maar wat was d''r nou?

Sorry, dat k je plaatje nog niet heb gepost. Maar de FTP van z.net loopt weer moeilijk te doen. :(

• Neophyte

Neophyte

it's back....

beterz zo zie je maar nie meteen opgeven...
scheelt weer een hoop centjes...

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ok nu blijf van al die bruggen af, kleur met dat zelfde potlood je L1 bruggen in, en dan is het een kwestie van schuiven met de switchjes B-)

Tenzij je in het onprettige bezit bent van een dipswitcher-loze A7V
Maar die zijn volgens mij nooit op de NL markt geweest.

Geen inspiratie

• BC3 Victim
Volgens mij lag dat aan het brakke Lamy-potlood van m''n broertje! En mijn A7V heeft van die leuke dip-switchjes!!! Joehoe!!!

Oj Tweaky, je moet dat tekeningetje dus niet meer posten hé!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik heb me 900 unlocked, maar die potlood is er nu af. Nu draait ie dan maar op 110x990 (990Mhz), ook goed, ipv 9.5x105 (998Mhz).

Want als ik het weer wil unlocken, moet alles eruit, cooler eraf, bla, bla, bla. Gewoon niet de moeite waard.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Pagina: 1