Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[BC3] LCD-scherm uit TI-83...

Pagina: 1
Acties:

• Hazzz-E
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 19-04 13:26
Bij toeval (>:)) heb ik een TI-83 over. Nou is mijn idee om het lcd scherm in te gaan bouwen in mijn kast en er dan zooi op te laten "printen".

Is dit mogelijk denken jullie??? Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee??? Heeft iemand misschien in een pin-layout voor me van het lcd scherm???

Ik zal vanavond ff foto''s maken van alles voor een goed beeld ervan.

• BC3 Victim
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als je em er nou in laat zitten en een comp kabel koopt...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• StarLite
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 17-06 21:57

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Pinlayout + schema > www.ti.com ¿
Kijk anders FF wat voor CHIP d''r op dat schermpie zit, en zoek ''s op dat nr op internet...

Driver zul je er zelf voor moeten maken ben ik bang...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Hazzz-E
Op dinsdag 24 april 2001 16:52 schreef bigbadbootz het volgende:
als je em er nou in laat zitten en een comp kabel koopt...
Ten eerste: Dit heb ik al 1 (zelf gemaakt voor 5 piek, koopt een originele en je bent 105 piek kwijt)

Ten tweede: Als ik hem erin laat zitten kan ik en toch niet op laten zetten.

• Hazzz-E
Op dinsdag 24 april 2001 16:57 schreef -=!ME!=- het volgende:
Pinlayout + schema > www.ti.com ¿
Kijk anders FF wat voor CHIP d''r op dat schermpie zit, en zoek ''s op dat nr op internet...

Driver zul je er zelf voor moeten maken ben ik bang...
Ik zie geen chip op het schempje. Wel een type nummer: 9883CRLB-30C

• Hazzz-E
Wat Foto''s:

http://217.120.10.128/lcd/lcd1.jpg
http://217.120.10.128/lcd/lcd2.jpg
http://217.120.10.128/lcd/lcd3.jpg
http://217.120.10.128/lcd/lcd4.jpg

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 17:01 schreef Hazzz-E het volgende:

[..]

Ten eerste: Dit heb ik al 1 (zelf gemaakt voor 5 piek, koopt een originele en je bent 105 piek kwijt)

[..]
kan je ff schemaatje van die kabel sturen/posten plz? ik ben al tijden op zoek naar zoiets. email=christiaan@linkwheel.net

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Hazzz-E
http://217.120.10.128/lcd/parallel.gif

• MGSNK
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:26
jaaaaaaaa, ik wilde er ook een comp lcd van maken, alleen heeft ie geen backlight :'(

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• BC3 Victim
thx voor schemaatje. werkt die ook gewoon met officiele ti83 software? of moet ik zelf iets schrijven?

• MGSNK
  • Laatst online: 00:26
denk het niet, hij hoort het gewoon te doen.
Ik zelf heb een origineel kabeltje, maar die heb ik maar 50 piek betaald.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Hazzz-E
Nee, bij niet iig. Maar er is genoeg andere sw voor. Kijk maar eens op www.ticalc.org

• Tweaky
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 07-06-2007

Tweaky

Nee, k ben niet gek!

K denk wel dat je dat LC-display moet kunne gebruiken. Maar k denk wel dat je heel veel werk d''r aan gaat hebben. Je zult d''r zoiezo een eigen interface voor moeten maken. en natuurlijk software.

Suc6.

• BC3 Victim
TNX TNX TNX voor dat schema, ik zal het eens proberen :)

• Neonlampje
  • Laatst online: 25-07-2004

Neonlampje

*Woei* *Woei* kitesurfer..

Hmmm dit gaat je heel veel werk kosten!!
Interface die je moet maken is zeer ingewikkeld (scherm heeft nl heel veel punten.. en zoveel aansluitingen zijn er nu ook weer niet, dus dat betekent dat om de zoveel ms andere coördinaten doorgegeven moeten worden. En dan moet je ook nog de drivers zelf schrijven, wat mij ook vrij moeilijk lijkt, vanwege de complexiteit van dit display...

>> Schakelbrommer-Forum << >>Motor-Forum<<

• Saai
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 24 april 2001 17:40 schreef bigbadbootz het volgende:
thx voor schemaatje. werkt die ook gewoon met officiele ti83 software? of moet ik zelf iets schrijven?
[off-topic]
Jahoor met de 32-bit versies wel, de 16-bit versie niet :'( (voor m''n oude laptop toch een gemis)
[off-topic]
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True