Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Ik zou er niet aan beginnen......
*proest*
d8 je dat ik dat nog niet gedaan had ofzo ? dan mag je mij ff gaan vertellen WAAR het staat dat je die kabels zonder problemen kun rounden..
Ben jij zo speciaal dan?Op dinsdag 24 april 2001 16:47 schreef FragDaddy het volgende:
hey wat leuk. iemand die MIJ op de search wijst
*proest*
(misschien omdat ik eerst zoek
Verwijderd
Blijkbaar...Op dinsdag 24 april 2001 16:49 schreef Phreak het volgende:
[..]
Ben jij zo speciaal dan?
Maar hij zal de search al wel gebruikt hebben. Dus is het wel logisch dat ie dit zegt.
Ik vind het spontaan roepen van Search (en evt. SLOTJE) altijd een beetje voorbarig.
Weer net te laat...
Amen.Maar hij zal de search al wel gebruikt hebben. Dus is het wel logisch dat ie dit zegt.
Ik vind het spontaan roepen van Search (en evt. SLOTJE) altijd een beetje voorbarig.
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Geen problemen @ hier, is een leuke klus als je je verveelt... is namelijk wel ff een uurtje werk met zo`n ata 100 en ata 33 allebei...
Ok, sta je in het vervolg te boek als iemand die altijd searched voordat hij post.Op dinsdag 24 april 2001 16:52 schreef FragDaddy het volgende:
nope. maar ik ben nog nooit op search gewezen
(misschien omdat ik eerst zoekik probeer zo min mogelijk ''onzin'' te posten.. maargoed dat gaat weer heel ergens anders over
)
Misschien had je dat er bij kunnen zetten?
Heb zelf een bigtower met twee cd-romspelers en het past net.
Verwijderd
K heb ook wel eens gelezen dat je dan meer storing krijg. Omdat de GROUND draden niet meer precies zitten of zo iets.
Verwijderd
Trouwens werken ata 100 kabels ook gewoon voor cdroms?
en drLiter bedankt voor je reply.. ik ga vanavond meteen aan het klussen..
verder weet ik uit ervaring dat ATA-66 en 100 kabels prima werken voor cdromspelers en heb ik gehoord dat als je je brander op een losse fasttrack controller aansluit (ata-66 of 100) dat de controller dan bijna geen cpubelasting geeft bij cdfikken, en dat je brander dan bijna burnproof is.. maar of dat ook echt werkt ? geen idee
Gwoon met un stanley mes en un bietje oitkijke per 6 draadjes ofzow snijen, boveop elkaar legge en tape erom (ofzow) ik hep oowk nog tie-wrapjes aan de uiteinden...
Vrij makkelijk dus
Suck6 ermeej
I see dead pixels...
Verwijderd
Is wel ff opletten, is niet zo van... ff een biertje en een avond draadjes trekken
Verwijderd
Doen fabrikanten toch ook wel es bij kabels??
Lijkt me wel goed om zo overspraak tegen te gaan.
grtz, Wouter
Verwijderd
HOOGMOED!!! KILL, KILL, KILL!!!Op dinsdag 24 april 2001 16:47 schreef FragDaddy het volgende:
hey wat leuk. iemand die MIJ op de search wijst
*proest*
d8 je dat ik dat nog niet gedaan had ofzo ? dan mag je mij ff gaan vertellen WAAR het staat dat je die kabels zonder problemen kun rounden..
Verwijderd
het snijden is het probleem niet zo, maar werkt het daarna nog foutloos ? dat antwoord heb ik inmiddels in dit topic beantwoord gekregen, maar stond niet in de search..
enne. een beetje hoogmoed mag toch wel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
snap niet wat mensen moeilijk gaan doen met mesjes, bovendien verneuk je je kabels er ook nog eens mee als het mis gaat
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik heb ook zoiets gedaan, ik heb kabels in de lengte rond een pen gewikkeld. Drie tyreps erom en toen voorzichtig zonder pen aangetrokken, toen van die spiraal rommel er omheen en steeds het tyrepje wat je tegenkomt wegknippen.Op dinsdag 24 april 2001 20:43 schreef Ener-G het volgende:
ik heb ze gewoon gevouwen in de lengte, spiral wrap eromheen en klaar
snap niet wat mensen moeilijk gaan doen met mesjes, bovendien verneuk je je kabels er ook nog eens mee als het mis gaat
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Gewoon om de zoveel draadjes klein sneetje en om de zoveel cm een ty-repie
Pas wel op want de kabels worden iets kleiner dat was voor deze casemod (HQ-08) niet zo kewl
En op tweakers stond ooit is een link waar ze hebben gebencht en er was geen verschil bij mij ook niet btw.
niks aan de hand ..
Ik heb express even twee hd''s in me systeem gehangen en even wat filmpjes van de ene naar de andere schijf geschoven om te checken of daar nog wat aan data verloren ging ...
Na vijf! uur filmpjes kijken nog niks gemerkt ...
dusse ......als het werkt ....werkt het ...
Verwijderd
Dat rounden is wel vet, maar tot nu toe heeft alleen mijn floppy kabel de eer mogen hebben.
Verwijderd
mwah ik heb ze gewoon dubbelgevouwen in de lengte (die gedeeltes tussen de stekkers) en daarna nog een keer, wordt ongeveer 1cm breed en daar kan je dan tie-wraps of spiral-wrap of tape ofzo omheen doenOp dinsdag 24 april 2001 20:57 schreef mrknowitall het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets gedaan, ik heb kabels in de lengte rond een pen gewikkeld. Drie tyreps erom en toen voorzichtig zonder pen aangetrokken, toen van die spiraal rommel er omheen en steeds het tyrepje wat je tegenkomt wegknippen.
en als ik die kabels niet meer nodig heb haal ik de spiral-wrap eraf vouw ze weer recht en tadaa gewone ide-kabels, dat hoef je met snijden niet te proberen want dan heb je spaghetti
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd