[BC3] Wat heb ik nodig voor zon LCD schermpje.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi ik wil ook zon coolie lcd schermpie maar ik lees nou al die topics en het wordt er alleen maar vager op wat ik nodig heb om zon ding aan te sluiten. Heb gelezen over Paralel of serieel (heb beide vrij) en wat voor schermpje kan ik het best aanschaffen ? moet je het schermpje compleet zelf solderen aan kabels of zijn deze kabels inbegrepen bij het schermpje ? misshien dat iemand mij uit de brand kan helpen en kan zeggen wat ik moet aanschaffen en waar. Alvast bedankt. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ik ben me precies de zelfde dingen aan het afvragen. conrad (www.conrad.nl) heeft wel een aardig dingetje (bestelnr 184594-89) maar ik moet ze es ff bellen en vragen of je die zo op je pc kan pluggen of dat je er nog iets bij moet hebben

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ff conrad gebeld, daar schiet je dus geen fl*kker mee op. zij wisten het ook niet precies dus ik moest het zelf maar uit zien te vinden... en ik ben al niet zo handig met datasheets enzo... :(

• BC3 Victim
:( @ conrad, kom op mensen help ons !!!

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025

...With a touch of magic¿

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 14:51 schreef MNM(tm) het volgende:
zie topic:

gathering.tweakers.net/showtopic/100241
MNM???? Das lang geleden dat k jou op GoT zag. :)

Maar idd. Dat schema uit dat topic werkt picobello. :)

• BC3 Victim
is het nou zo moeilijk om even een opsomming te geven in plaats van ons een topic van 13 pagina''s door te laten spitten.

• BC3 Victim
Zoiets krijg ik ook wel is.. :(

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 16:09 schreef Mr_T-rex het volgende:
is het nou zo moeilijk om even een opsomming te geven in plaats van ons een topic van 13 pagina''s door te laten spitten.
Ja, d''r staat gewoon super veel info in. :)

Je krijgt de info op een presenteer blaadje aangerijkt, en dan is het weer niet goed. :?:?

/me vind dat tweakers steeds luier worden.

• BC3 Victim
Dat is nou net het probleem, Er staat TEVEEL info in, ik wil gewoon even een lijstje hebben (ik zie door de bomen het bos niet meer snappie :)).

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
*sigh* >:)

lcd soldeer je aan een parallel poort, indien je lcd een backlight heeft dan mot je ook nog ff een powerkabeltje aansluiten,
het geheel wordt aangestuurd door een proggie onder windows die je her en der kan krijgen.
PERIOD :P

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 18:34 schreef Stealth2000 het volgende:
*sigh* >:)

lcd soldeer je aan een parallel poort, indien je lcd een backlight heeft dan mot je ook nog ff een powerkabeltje aansluiten,
het geheel wordt aangestuurd door een proggie onder windows die je her en der kan krijgen.
PERIOD :P
>:) Maar wel een beknopte samenvatting >:)

Lees het gewoon tot reply 150 - 175. Daarna gaat het vooral om probs oplossen van mensen die iets fout hebben gedaan. Schilt toch weer ongeveer 100replys lezen. :)
Pagina: 1