[BC3] keyboard backlight

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ff creatief bezig geweest, heb twee leds in mn toetsenbord gezet. ''t is best vol van binnen maar onder een paar grote toetsen (enter, shift enzo) passen wel ledjes. ff zoeken op welke pennen je ze aan moet sluiten en dan is het verder vrij simpel :)

helaas geen pics, heb nog geen digicam (wil er binnenkort een gaan kopen - iemand nog ideeen/tips?)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ID:

je verft je hele toetsenbord zwart (helemaal!! want als het goed is kan je toch blind typen)
en dan doe je er ''n stuk of wat blauwe ledjes onderin, zodat er ''n blauwe gloed tussen de toetsen door komt.. :9~

Wat ook ''n ID van me was:
glazen toetsenbord, en dan ledjes onder iedere toets, die langzaam uitgaan wanneer je de toets ingedrukt had.. lijkt me wreed gaaf, dan zie je gewoon in het toetsenbord langzaam de ledjes uigaan van de toetsen die je gebruikt had... :D

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:13

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Hmm..ik zou het andersom logischer vinden :?
dat als je de toets indrukt ie juist aan gaat,maar dan heb je ipv steeds evenveel licht (ongeveer) flitsende toetsen :)

En als je dan (ooit) weer is gaat pittuh dan isset ook nie zo licht (als ik hier kijk,dan is me halve kamer verlicht door bijna alleen maar led''s (logitech optical mouse) :)

Tis maar een idee,welk mij logischer leek

veel plezier er iig mee

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 24 april 2001 22:04 schreef mrsar het volgende:

Als ik hier kijk,dan is me halve kamer verlicht door bijna alleen maar led''s (logitech optical mouse) :)
Jahoor 1 ledje en dan is je hele kamer verlicht...

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 22:06 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Jahoor 1 ledje en dan is je hele kamer verlicht...
Ja, tis waar. Dat ding schijnt fel, snachts is zelfs de overloop een beetje verlicht door de led van me muis :). Best handig, hoef je tenminste licht niet meer aan te doen |:(.

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 19:49 schreef Neonlampje het volgende:
ID:

je verft je hele toetsenbord zwart (helemaal!! want als het goed is kan je toch blind typen)
en dan doe je er ''n stuk of wat blauwe ledjes onderin, zodat er ''n blauwe gloed tussen de toetsen door komt.. :9~

Wat ook ''n ID van me was:
glazen toetsenbord, en dan ledjes onder iedere toets, die langzaam uitgaan wanneer je de toets ingedrukt had.. lijkt me wreed gaaf, dan zie je gewoon in het toetsenbord langzaam de ledjes uigaan van de toetsen die je gebruikt had... :D
is wel gaaf idee, heb ergens nog wel een toetsenbord liggen wat ik zwart kan verven alleen met die blauwe leds wordt het moeilijk. alleen onder de grotere toetsen (shift, enter, spatiebalk enzo) is plek voor een led onder de andere toetsen niet (of je moet minileds gaan gebruiken maarja die zijn weer duur)

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op dinsdag 24 april 2001 22:12 schreef Kcinimod het volgende:

[..]

Ja, tis waar. Dat ding schijnt fel, snachts is zelfs de overloop een beetje verlicht door de led van me muis :). Best handig, hoef je tenminste licht niet meer aan te doen |:(.
Dus jij hebt dat ook al :)
Door het glazen ruitje boven m''n kamerdeur zie je ook gewoon de blauwe gloed van m''n muis :P wel kewl gezicht overigens! :7

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 16:01

zwik

randomized

mijn Microsoft Intellimouse Explorer heeft ook last van een geweldige lichtgloed :)
wel tof tof idee trouwens ook ff proberen :9
heb hier ff linkje:
http://www.virtualhideout.net/guides/keyboard_el/index.shtml

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 22:04 schreef mrsar het volgende:
Hmm..ik zou het andersom logischer vinden :?
dat als je de toets indrukt ie juist aan gaat,maar dan heb je ipv steeds evenveel licht (ongeveer) flitsende toetsen :)
Dit bedoelde ik jah, maar de uitleg kwam er een beetje verneukt uit...
Als je indrukt gaat toets branden, en dan langzaam weer uit..
Pagina: 1