De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kijk es op www.virtualhideout.net/
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ID:
je verft je hele toetsenbord zwart (helemaal!! want als het goed is kan je toch blind typen)
en dan doe je er ''n stuk of wat blauwe ledjes onderin, zodat er ''n blauwe gloed tussen de toetsen door komt..
Wat ook ''n ID van me was:
glazen toetsenbord, en dan ledjes onder iedere toets, die langzaam uitgaan wanneer je de toets ingedrukt had.. lijkt me wreed gaaf, dan zie je gewoon in het toetsenbord langzaam de ledjes uigaan van de toetsen die je gebruikt had...
je verft je hele toetsenbord zwart (helemaal!! want als het goed is kan je toch blind typen)
en dan doe je er ''n stuk of wat blauwe ledjes onderin, zodat er ''n blauwe gloed tussen de toetsen door komt..
glazen toetsenbord, en dan ledjes onder iedere toets, die langzaam uitgaan wanneer je de toets ingedrukt had.. lijkt me wreed gaaf, dan zie je gewoon in het toetsenbord langzaam de ledjes uigaan van de toetsen die je gebruikt had...
Hmm..ik zou het andersom logischer vinden 
dat als je de toets indrukt ie juist aan gaat,maar dan heb je ipv steeds evenveel licht (ongeveer) flitsende toetsen
En als je dan (ooit) weer is gaat pittuh dan isset ook nie zo licht (als ik hier kijk,dan is me halve kamer verlicht door bijna alleen maar led''s (logitech optical mouse)
Tis maar een idee,welk mij logischer leek
veel plezier er iig mee
dat als je de toets indrukt ie juist aan gaat,maar dan heb je ipv steeds evenveel licht (ongeveer) flitsende toetsen
En als je dan (ooit) weer is gaat pittuh dan isset ook nie zo licht (als ik hier kijk,dan is me halve kamer verlicht door bijna alleen maar led''s (logitech optical mouse)
Tis maar een idee,welk mij logischer leek
veel plezier er iig mee
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Jahoor 1 ledje en dan is je hele kamer verlicht...Op dinsdag 24 april 2001 22:04 schreef mrsar het volgende:
Als ik hier kijk,dan is me halve kamer verlicht door bijna alleen maar led''s (logitech optical mouse)
Verwijderd
Ja, tis waar. Dat ding schijnt fel, snachts is zelfs de overloop een beetje verlicht door de led van me muisOp dinsdag 24 april 2001 22:06 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Jahoor 1 ledje en dan is je hele kamer verlicht...
is wel gaaf idee, heb ergens nog wel een toetsenbord liggen wat ik zwart kan verven alleen met die blauwe leds wordt het moeilijk. alleen onder de grotere toetsen (shift, enter, spatiebalk enzo) is plek voor een led onder de andere toetsen niet (of je moet minileds gaan gebruiken maarja die zijn weer duur)Op dinsdag 24 april 2001 19:49 schreef Neonlampje het volgende:
ID:
Dus jij hebt dat ook alOp dinsdag 24 april 2001 22:12 schreef Kcinimod het volgende:
[..]
Ja, tis waar. Dat ding schijnt fel, snachts is zelfs de overloop een beetje verlicht door de led van me muis. Best handig, hoef je tenminste licht niet meer aan te doen
.
Door het glazen ruitje boven m''n kamerdeur zie je ook gewoon de blauwe gloed van m''n muis
mijn Microsoft Intellimouse Explorer heeft ook last van een geweldige lichtgloed 
wel tof tof idee trouwens ook ff proberen
heb hier ff linkje:
http://www.virtualhideout.net/guides/keyboard_el/index.shtml
wel tof tof idee trouwens ook ff proberen
heb hier ff linkje:
http://www.virtualhideout.net/guides/keyboard_el/index.shtml
Verwijderd
Dit bedoelde ik jah, maar de uitleg kwam er een beetje verneukt uit...Op dinsdag 24 april 2001 22:04 schreef mrsar het volgende:
Hmm..ik zou het andersom logischer vinden
Als je indrukt gaat toets branden, en dan langzaam weer uit..
Pagina: 1