Toon posts:

[BC3] p1 166Mhz@250Mhz 2.7V@3.5V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een 166mmx@250Mhz B-) (100 * 2.5) *D gekregen ??
bij mij draai mijn verwarming stabiel op 3.5 volt. getest met half-life op een voodoo 1 kaartje en vloeiend. het probleem was dat hij te traag met netwer spellen nu heb ik dat probleem niet meer. 8-)

Oma

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wat voor een koeler heb je op die rammelbak?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Er zijn er zelfs die op 292,5 gingen. (3,5x83) duss..... En daar had ik echt geen 3,5 V voor nodig.

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Ja, die P1 MMX gevallen zijn goed over te klokken.

Ik draai met mijn P1 200MMX op 291MHz 3,3V

Op 100x3 werkt ie ook stabiel, maar verlies ik mijn netwerkverbinding op 1 of andere vreemde manier telkens.
Ik heb een P3 cooler tot 1,2GHz erop hangen, en wordt niet echt warm :)

]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 10:53
Ik heb ook een 166mmx gehad. Met een koeler van een celeron liep die op 292,5Mhz. Hier was 2,9v voor nodig. Het i/o-voltage was verhoogt naar 3,45v geloof ik. De temperatuur kwam niet hoger dan 44 graden stressed...

Het enige nadeel was dat om deze snelheid te bereiken de fsb op 83Mhz gezet moest worden, en dat vond mijn :r Seagate :r 2,1 Gb niet leuk. (Kruislings gekoppelde bestanden en Registerfouten... met een Western Digital geen problemen)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Een goeie prestatie dat je die chip zo hoog hebt kunnen klokken, maar je verteld het alsof het erg makkelijk was(geen moeilijke cooling e.d.). Misshien moet je het ff mailen naar overclockers.com.

Jammer dat het altijd langzaam zal blijven ;D

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 09:35 schreef piepemuis het volgende:
wat voor een koeler heb je op die rammelbak?
gewoon een gaare p1 koeler van 150 mhz bak
met een 5cm fan er op geschroefd.

oma

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 09:45 schreef Selachii het volgende:
Een goeie prestatie dat je die chip zo hoog hebt kunnen klokken, maar je verteld het alsof het erg makkelijk was(geen moeilijke cooling e.d.). Misshien moet je het ff mailen naar overclockers.com.

Jammer dat het altijd langzaam zal blijven ;D
het was niet echt moeilijk eerst bus op 100 * 2 = 200 mhz testen, dan klok op 2.5 testen
voltage omhoog gooien tot dat de machine stabiel loopt (zorgen voor goede fan zonder fan kan de tempratuur op lopen naar de 80 - 90 graden met fan rond de 30 - 35 graden.

oma
Pagina: 1