[BC3] Core- en geheugenklok, in verhuoding oc''en?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
niemand??:'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ik heb een vraagje moet ik de core- en geheugenklok van m''n geforce1 (asusv6800) in een verhuoding oc''en?? dus als ik bij de geheugenklok 3mhz doe moet ik dan gelijk tijdig bijvoorbeeld 2 mhz bijde coreclock doen????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Nee. beide zo hoog mogelijk. Waarbij het geheugen veeeeeel belangrijker is als de core. Dus die zou ik niet tot het uiterste overklokken, dat levert niks op.
Maar in principe gewoon beide zo hoog mogelijk.

Geen inspiratie

• BC3 Victim
okeej en moet ik dan eerst zeg maar beginnen met het geheugen zo hoog mogelijk en DAARNA pas aan m''n core clock gaan zitten??

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Na 3 mins. heb ik je topic nog niet eens gelezen!! :r

• BC3 Victim
ik heb nu een bleuorb op mijn kaart zitten maar die koelt toch de coreclock?? dus als ik die niet te veel overclock dan heeft ie eigenlijk geen zin en ik klok m''n geheigen wel over dus wordt m''n geheugen wel warm maar dat wordt niet gekoeld, klopt dat??

• BC3 Victim
ik weet het het is nog vroeg:) maar iemand kan me toch wel héél eventjes helpen??:) ik moet namelijk zo naar school:(

• Rudy_X
  • Laatst online: 23-03-2013
Ik heb hier dan geen Asus Geforce 1 , maar mijn 32mb Creative Geforce 1 loopt relaxt, zonder vervorming op CORE-160 en MEM-190

Heb trouwens wel de koeler van de GPu veranderd, (een 486 koelertje erop gepleurt)

Pc: Geen :(

• BC3 Victim
quote:
Na 3 mins. heb ik je topic nog niet eens gelezen!!

ohh sorry hoor:(

• martijn12345
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Geheugen zo hoog mogelijk.(effect kan oplopen tot bijna 1000 3dmarks)
Core is niet echt van belang, het verschil tussen 175mhz en 230 mhz is nog geen 100 3dmarks (zelf getest) Dus het overklokken hiervan is niet echt nuttig. Ik heb die van mij voor de lol op 200 gezet. Maar pas bij 230 ga ik rare dingen zien, en pas bij 235 slaat ie vast.(250 kan ie gewoon aan in windoos, alleen niet in games ) Dit alles met alleen de standaard heatsink.
Maar ja, het heeft geen nut, dus ga ik geen risico nemen en hem tot het uiterste pushen.

Geen inspiratie

Verwijderd

mijn V6800 loopt op 140/350...
maarehh doe de volgende keer ff rustig, na 3 min kun je nog geen reactie verwachten en dat je naar school moet is natuurlijk jouw probleem;)
Pagina: 1