Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
waar is die oc-shop; is het een online shop; hoe moet je dan betalen? creditcard heb ik niet
Het schijnt dat ze erg goed werken!
Ik wist alleen niet waar deze dingen verkrijgbaar waren, nu dus wel!
Ik koop er ook een paar!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Maarjah als ik ze heb dan zal ik wel ff doorgeven ofdat het een beetje werkt.
| I've got permission to color outside the lines |
Geen inspiratie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb er ook twee gekocht, door de midden gezaagd en op me video mem gezet.Er zit al van dat frag tape onder
Life goes as it goes.
Verwijderd

http://www.hardwareoc.com/videocooling1.php
Verwijderd
ben je 12,- kwijt voor een ADM koeling, heb je nog een fan voor koeling ook nog..
Dat kan inderdaad... heb ik nl. ook gedaan:)Op dinsdag 24 april 2001 10:33 schreef Nighteye het volgende:
Kan je niet gewoon een Koelblok van een CPU pakken die in X aantal stukken zagen en die erop "plakken"..?
ben je 12,- kwijt voor een ADM koeling, heb je nog een fan voor koeling ook nog..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik heb ze al meer dan een jaar op mijn GF1DDR zitten. Scheelt zeker 10%.Op dinsdag 24 april 2001 08:40 schreef martijn12345 het volgende:
het scheelt doorgaans bijna niks. 0-5 mhz. Daar ga ik ut niet aan uitgeven
En 365 ipv 330 MHz scheelt ook gelijk 10% in de performance, omdat de GF1DDR zo afhankelijk is van het geheugen (memory bottleneck)
Dus ik vind dit 1 van de beste en goedkoopste oc/mod trucjes
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Uhm, dat was toen ik mijn P3-450 nog had... als cache heatsink... Ik had er koelprut onder gedaan en toen secondenlijm langs de randjes...Op dinsdag 24 april 2001 11:35 schreef Nighteye het volgende:
MOOI!
en hoe heb jij ze vastgemaakt?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Maar stel je gooit die dingen erop, hoe kan je dan zien of ze echt veel koeler worden? EDr zitten bij mij weten geen sensortjes op... (GF 1 DDR)
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
Ik heb nu artic silver lijm besteld bij de oc-shop om de sinks te bevestigen, ik haal dan de frag tape eraf en bevestig ze dan met die artic silver lijm. Dan werken ze nog beter en moet er nog wel wat megahetzjes bijkunnen
zonde van het geld...
Maarja, als je niet probeerd weet je het ook niet.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Je moet voor jezelf maar uitvinden of het voor je de moeite waard is...
Verwijderd
gewoon koelblokken van een proc in stukken zagen smeer wat artic silver erop, of (dus op de puntjes wat lijm) en done! \:D/
Ik heb al een Blue Orb met Artic Silver II maar geen ramsinks...
ik heb een creative GF 1 DDR met blue orb en hem gemod naar Quadro. ik heb gezien dat ik er 4 nodig heb omdat ze door de midden kunnen.Op dinsdag 24 april 2001 13:01 schreef Euroshima het volgende:
En bij een GeForce 1 SDR?
Ik heb al een Blue Orb met Artic Silver II maar geen ramsinks...
btw is dat makkelijk door de midden zagen die dingen??
Verwijderd
Dit soort heatsinks zag ik (dacht ik) bij Conrad ook voor iets van 1.50 per stuk
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
van wie, via wie??Op dinsdag 24 april 2001 15:43 schreef MGSNK het volgende:
ik krijg 8 van die heatsinks gratis, maar dan van koper.
dat wou ik net zeggeOp dinsdag 24 april 2001 15:49 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
van wie, via wie??
Audi A8 W12 6.0
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Tja als je ze gratis kunt krijgen en ook nog van koper heb je echt mazzel. Ik ga toch echt geen 24,- (4 stuks) uitgeven aan wat heatsinks. Voor het dubbele bedrag (50,-) kan ik net zo goed een BlueOrb op mn mem zetten. Als ik dan een nieuwe vidkaart heb, kun je die BOrb eraf halen en overzetten op je nieuwe vidkaart. Btw, ik heb bij een electroshop (Display) gewoon wat van die standaar heatsinks gekocht en die op maat gezaagd, kosten: 4x1,50- en wat moeite.Op dinsdag 24 april 2001 15:43 schreef MGSNK het volgende:
ik krijg 8 van die heatsinks gratis, maar dan van koper.

heb ze er nu opzitten, ga nu kijken tot hoever ik mijn Geforce ddr ga krijgen. Aan de achterkant zitten ze natuurlijk ook. Maar ik heb de foto genomen toen ik nog bezig was met het erop doen.
Verwijderd
Bij conrad.
24x24x10 mm
fl. 1,60 p.stuk
www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0209059740988389127&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28870&TK_PAR[MEDIUM]=]
kijk, dat zijn betere prijzenOp vrijdag 27 april 2001 18:42 schreef Wrah het volgende:
[afbeelding]
Bij conrad.
24x24x10 mm
fl. 1,60 p.stuk
=0209059740988389127&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28870&TK_PAR[MEDIUM]=]]www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0209059740988389127&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28870&TK_PAR[MEDIUM]=]
maar hoe goed zijn deze vergeleken met die andere?
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Alpha memory heatsinks with Arctic Silver Thermal AdhesiveOp vrijdag 27 april 2001 19:17 schreef Genotix het volgende:
ik heb die heatsinkies met Arctic Silver Thermal Adhesive gekocht bij ocshop. Die heatsinkies hebben me nu 1,50 per stuk gekost. Ga maar zoeken naar de actie op www.ocshop.nl
Epoxy bassed on the famous Arctic Silver Compound. For a strong and permanent bond. This with 4 Alpha memory heatsinks.
Fl 51.00 / Euro 23.14
+ fl 6,- xtra voor 4 heatsinks
wat een prijs ik kijk wel of ik in de vakantie ff heen-en-weer kan crossen met OV.
ennuh was de helft ervan te klein??
wat vind jij net te klein?Op vrijdag 27 april 2001 19:40 schreef Genotix het volgende:
Bij mij was de helft idd te klein, nu zijn ze iets te groot. Maarjah beter te groot dan te klein.
Ik heb vandaag wat veel gewerkt, anders zocht ik je de topic wel, en ze werkten ZOOOOOOOO GOED HE....... 1 a 2 Mhz erbij... eg wel snel man... LoL, 0,1 Fps...Op dinsdag 24 april 2001 07:00 schreef Smarron het volgende:
Ik had ergens hier op tweakers een review van deze dingen gelezen.
Het schijnt dat ze erg goed werken!
Ik wist alleen niet waar deze dingen verkrijgbaar waren, nu dus wel!
Ik koop er ook een paar!
Freelance tweaker
1 : Hfl. 1,60Op vrijdag 27 april 2001 18:42 schreef Wrah het volgende:
[afbeelding]
Bij conrad.
24x24x10 mm
fl. 1,60 p.stuk
=0209059740988389127&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28870&TK_PAR* ReseTTim DIUM=]]www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0209059740988389127&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28870&TK_PAR* ReseTTim DIUM=]
? 0,73
vanaf 3 stuks : Hfl. 1,35
? 0,61
[edit]
ff ? neergezet
Verwijderd
zijn de zelfde als van de GF3 van hercules
%^$%^#$%$^*% waarom lukt mijn plaatje nou niet
wat was eerst zijn max OC zonder die blokkies en nu de max oc-en met blokkies.Op zaterdag 28 april 2001 23:08 schreef Genotix het volgende:
werkt goed, kan geen temperaturen noemen, maar hij kan nu wel verder overgeklokt worden en dat is toch het doen neem ik aan.
btw kan je nog ff pics hier posten en scherper plz...
Neuh ga niet weer die kaart uit mijjn bak halen om nog meer foto''s te maken, moet het maar doen met die onscherpen krengen.
die heb ik ook alleen is die van mij gemod naar GF 1 QuadroOp zondag 29 april 2001 10:05 schreef Genotix het volgende:
memory ging van 310 naar 340. We spreken hier over een gf1ddr.
flauwNeuh ga niet weer die kaart uit mijjn bak halen om nog meer foto''s te maken, moet het maar doen met die onscherpen krengen.
Of zijn ze niet zo hoog ?