[BC3] Welk merk voeding in A-Open HQ-08?

Pagina: 1
Acties:

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 22:49
Vorige week heb ik een A-Open HQ-08 kast gekocht en daar zat een 300 watt voeding in van het merk Target.

Afbeeldingslocatie: http://huizen.dds.nl/~vinio/VoedingAOpenHQ08.jpg

Een kennis van mij zei dat er in deze kasten ''van die goeie voedingen zitten'', maar eerlijk gezegd ben ik er niet zo blij mee -> hij maakt aardig wat herrie en er zitten maar drie stekkers aan om HD drives enzo op aan te sluiten. |:( lekker handig in een kast waar plaats is voor 13 stukken randapparatuur.

Daarom ben ik ff benieuwd naar het merk voeding dat er in jullie HQ-08 zit.

Verwijderd

euh..ik kan het merk zo niet zien, maar die van mij is zo stil als een muis, en ik kabels zat..

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
standaard zit er een a open voeding in volgens mij hebben ze bij jouw al lopen sleutelen ofzo ga dus terug na die zaak waar je hem gehaald hebt ! :((

2e hands

er was iemand je voor :P

Verwijderd

Mmmm, alle Aopen die ik al open gehad heb (en dat zijn er aardig wat, trust me :)) daar zaten 300W Aopen voedingen in met plenty connectoren en allemaal hardstikke stil....

Misschien is het verstandig om eens wat navraag te doen bij je leverancier en Aopen...

_MaLa_ was me al voor.....

• V i P
Ik heb hem 2e hands ''nog nieuw in doos'' gekocht voor 200 piek.
''k Had al zo''n vermoeden dat dit niet de standaard voeding was die bij een kast met deze nieuwprijs hoort.
Als ik nog eens geld teveel heb, gooi ik er wel een Enermax in ofzo.

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 22:13 schreef _ViP_ het volgende:
Ik heb hem 2e hands ''nog nieuw in doos'' gekocht voor 200 piek.
''k Had al zo''n vermoeden dat dit niet de standaard voeding was die bij een kast met deze nieuwprijs hoort.
Als ik nog eens geld teveel heb, gooi ik er wel een Enermax in ofzo.
toch wel jammer...want die aopen voeding is echt enorm stil.heb dezelfde kast ook net nieuw, en hij bevalt echt prima..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb de kast hier net open staan en er zit een A-Open voeding in: Model no FSP300-60BT(PF)''.
Er komen lange kabels uit met zes aansluitingen voor HD''s etc.

Ik zou dus morgen-ochtend maar terug gaan met die kast en voeding

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 22:16 schreef _erik_ het volgende:
Ik heb de kast hier net open staan en er zit een A-Open voeding in: Model no FSP300-60BT(PF)''.
Er komen lange kabels uit met zes aansluitingen voor HD''s etc.

Ik zou dus morgen-ochtend maar terug gaan met die kast en voeding
2e hands? teruggaan? toch ff beter lezen

• BC3 Victim
Sorry, te laat met tikken

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04 09:40
Zeker teruggaan, ze hebben je flink genaaid!!

• MegaJurk
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Die A-Open voedingen, dat zijn eigenlijk Powerman voedingen, en inderdaad stil en goed.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-08 13:57
De voeding in mijn aopen HQ08 is verre van stil. Kutding is het :(.

Verwijderd

Mijn hx08 voeding is ook niet _echt_ stil te noemen! Maar goed; harde muziek overstemt alles :7

Verwijderd

Ik ga er toch een Enermax in hangen. Pokke herrie van me HX-08. Soundproofing hielp ook al niks :(

• Chiron
  • Laatst online: 23-08 21:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
mmm die aopen voeding in mijn hq08 was toch echt niet stil hoor, heb em vervangen door een 80x80 panaflo

alleen nu maakt ie nog steeds evenveel herrie, omdat ik m''n case gemod heb (nog 2 extra 80x80 panaflo''s achter de hd''s bovenin en een 120x120 in het vooronder) |:(

ik verdenk de ys-tech op m''n alpha koeler er ook van flinke herrie te maken, kast is stukken stiller als ik die ff stil zet met m''n vinger
daar ga ik nog een 60x60 naar 80x80 converter voor vouwen uit blik ofzo en daar komt dan de 5e panaflo in te hangen ipv die ys-tech :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• BC3 Victim
Zijn jullie een soorte kuddedieren of zo...allemaal netjes een Aopen kastje....

Nee ik heb m''n ogen laten vallen op de Inwin-Q500...ziet er dan misschien niet zo mooi uit als de aopen (alhoewel), maar vind ik toch duidelijk de betere van de twee....plus de voeding .... zit ie er in dan .. ik hoor niks...zeer handig in en uit elkaar te halen plus legio uitbreidingsmogelijkheden.

All the people in the house who say Inwin !!
Yeaahhh !

• BC3 Victim
BTW .... absoluut teruggaan met die kast en zeker als je er 200 gulden voor heb motte dokke....

wat een afzetter...

En als tie em niet terugneemt dan mail je maar....dan stellen we even een ploegie samen met de tweakers valt niet te spotten...

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 10:27

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Ben je al teruggegaan? In mijn HX-08 zit ook een "gewone" AOpen voeding, genoeg aansluitingen en heel erg stil.

Wel een naaistreek zeg :(

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 14:17

Talon

Booooom !

tja ...
ik heb net een Inwin a 500 gekocht ...
zat ook zo''n powerman voeding in ...
Ik zit nou ernstig te twijfelen of dat nou wel zo''n best ding is ...
wat een herrie ...en ook al geen fanguard ..
dat zat wel in mijn inwin q500 voeding ..
maar dat was geen powerman-voeding...
Is dat dan zo''n slecht merk ?

• Chiron
  • Laatst online: 23-08 21:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op dinsdag 24 april 2001 11:47 schreef Hellman666 het volgende:
Zijn jullie een soorte kuddedieren of zo...allemaal netjes een Aopen kastje....
dan modden we die toch >:)

op de lawaaige voeding na ( die nu niet meer zo lawaaig is) vind ik het wel een lekkere kast:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/case6.jpg

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
En heeft die gast waar je hem van gekocht hebt ook gezegd dat er een Target voeding in zat? En heb je er ook niet naar gevraagd? Ik bedoel, wat wil je hier nou aan doen dan?

Verwijderd

Coole mod, ik wil er ook een paar neon''s in en een window :P. Maar goed even over de voeding. Ik heb ook een Aopen 300watt in mijn kast en hij is niet stil. Heb de kast zonder voeding gekocht en er een Enemax ingezet. Toen had ik een voeding voor mijn peltier nodig en een vriend van me had die voeding nog liggen dus heb ik die maar gekocht voor een prikkie. Speciaal voor mijn peltier. Weet iemand misschien hoe je de fan in de voeding op 5V kunt laten lopen? Of moet ik gewoon een goede fan halen die stiller is?

Greetz

Verwijderd

Over die voeding, bij mijn HX08 zit er een Aopen FSP300-60GT voeding in, geen BT dus. En bij een paar van mijn vrienden die wel een HQ08 hebben zit ook de GT erin. Weet iemand wat het verschil is en of die GT goed is voor de Athlon?

Verwijderd

Ik heb zelf ook een HQ-08, een jaar geleden gekocht. De voedingsfan maakt absoluut geen lawaai (daar zorgt me Dual Killer CPU fans wel voor :(). Hij is zo stil doordat er een sensortje op zit die de temperatuur meet, en daarmee kijkt hoe snel de fan moet draaien (ofzo).

Een maat van mij heeft er ook 1 een paar maanden geleden gekocht. Die was ATX 2.03 vertificated ofzo. Die heeft niet zo''n termalcontrolspeedgeval erop. En maakt dus wel een takkeherrie. Maar nadat ie hem op 7 volt had gezet had je er geen last meer van.

Oja, nu ff on-topic. Euh, als het niet duidelijk werd aangegeven dat er een niet-standaard voeding in zat, zou ik ermee teruggaan.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:04
Ik heb een HX-08 (leluq :r ) en die is behoorlijk stil. Zit een stickertje met noise killer op. Het is overigens wel m''n 2e Aopen voeding. De eerste was niet helemaal jofel.

• Fauna
  • Laatst online: 06:18
Ja, ik heb me laatst ook een HQ-08 gekocht. De voeding is echt stil, zal onder andere wel komen doordat ik een gekogellagerde fan erin heb :) (niet standaard, alleen in VS, staat op de AOpen site.)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op dinsdag 24 april 2001 13:25 schreef Ener-G het volgende:

[..]

dan modden we die toch >:)

op de lawaaige voeding na ( die nu niet meer zo lawaaig is) vind ik het wel een lekkere kast:

[afbeelding]
Hoe heb je die mooie blowhole aan de voorkant gemaakt???? msn? icq?

• V i P
Op dinsdag 24 april 2001 17:08 schreef Phreak het volgende:
En heeft die gast waar je hem van gekocht hebt ook gezegd dat er een Target voeding in zat? En heb je er ook niet naar gevraagd? Ik bedoel, wat wil je hier nou aan doen dan?
''k Ging er eigenlijk vanuit dat de kast helemaal origineel was, omdat de verkoper in de advertentie had gezet dat ie nog nieuw in doos zat (die kast dus). Thuis kwam ik er dus pas achter dat er een Target voeding in zat. Ik heb de verkoper inmiddels een meeltje gestuurd, maar ik verwacht eigenlijk niet dat ik daar veel verder mee zal komen.
Pagina: 1