[BC3] Zalman = goed?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kom nou niet meteen met het eeuwige "gebruik de search" want dat heb ik al gedaan.

Is die Zalman nou echt zo goed als ze zeggen? Heeft iemand ervaring met dat ding?
En zou het zin hebben om die standaard 80mm fan te vervangen door een Delta (of weet ik veel hoe die dingen heten)en niet alleen in geluidopbrengst

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb al een paar reviews gelezen waar de Zalman, mits correct gebruik, als beste uit de roundup kwam.

• BC3 Victim
Iemand eigen ervaringen met dat ding?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Heb er hier 3 liggen... Meel me maar ff... Ik doe zelf geen koeler reviews meer (heb al 6 duron gekraakt) kopen voor zacht prijsje 3stuks.. met 1x fan der bij... moet je wel review schrijven :)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
hij zuigt :)

je hebt dus de search niet goed gebruikt want het staat er wel in hoor :)

zoek maar eens op cooler revieuw ofzo

of deze [topic=166424]

Audi A8 W12 6.0

• BC3 Victim
Sorry hoor, maar ik heb de search wel gebruikt. Ik vroeg alleen om persoonlijke ervaringen niet om tests. |:( En kweenie of jij "persoonlijke ervaringen" met dat ding tegenkomt als jij gaat zoeken maar ik niet. Als jij het wel kan vinden geef dan maar ff de URL dan neem ik terug wat ik net zei. En anders moeje nie zo zeuren.

Verwijderd

[topic=161778]

• delyver
iemand die u gereviewd heeft, heeft toch persoonlijke eraringen met dat ding duhhhh

kijk dan naar die link vn mij, daar staat een mooi grafiek je :)

dus neem je woorden maar terug

ik zie het verschil niet echt tussen een persoonlijke ervaring en een test, behalve dat een test et meerdere coolers is :)

Audi A8 W12 6.0

• BC3 Victim
Past dat ding eigenlijk ook op Athlon bordjes? Het lijkt me dat je last krijgt met de condensatoren naast de sockt

• delyver
Op dinsdag 24 april 2001 13:14 schreef Rednasius het volgende:
Past dat ding eigenlijk ook op Athlon bordjes? Het lijkt me dat je last krijgt met de condensatoren naast de sockt
enig id hoeveel ''athlon'' bordjes er zijn????

(hij past overal op dacht ik)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.cluboverclocker.com/reviews/heatsinks/zalman_coolers/chart_v106.gif

Hmz die Zalman zuigt dus als een dikke aars en hij kost ook nog eens een vermogen... Of je nou alles voor "the looks" moet doen... Ik vind van niet ;)

• delyver
Op dinsdag 24 april 2001 14:44 schreef Sn@ke het volgende:
[afbeelding]

Hmz die Zalman zuigt dus als een dikke aars en hij kost ook nog eens een vermogen... Of je nou alles voor "the looks" moet doen... Ik vind van niet ;)
hehe eindelijk iemand die me begrijpt :)

Audi A8 W12 6.0

• BC3 Victim
oke oke ik neem terug wat ik gezegd heb.
je heb gelijk dat had ik ff over het hoofd gezien |:(

• delyver
Op dinsdag 24 april 2001 16:18 schreef The_Will het volgende:
oke oke ik neem terug wat ik gezegd heb.
je heb gelijk dat had ik ff over het hoofd gezien |:(
dank

Audi A8 W12 6.0

Pagina: 1