De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je hebt dus de search niet goed gebruikt want het staat er wel in hoor
zoek maar eens op cooler revieuw ofzo
of deze [topic=166424]
Audi A8 W12 6.0
kijk dan naar die link vn mij, daar staat een mooi grafiek je
dus neem je woorden maar terug
ik zie het verschil niet echt tussen een persoonlijke ervaring en een test, behalve dat een test et meerdere coolers is
Audi A8 W12 6.0
enig id hoeveel ''athlon'' bordjes er zijn????Op dinsdag 24 april 2001 13:14 schreef Rednasius het volgende:
Past dat ding eigenlijk ook op Athlon bordjes? Het lijkt me dat je last krijgt met de condensatoren naast de sockt
(hij past overal op dacht ik)
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd

Hmz die Zalman zuigt dus als een dikke aars en hij kost ook nog eens een vermogen... Of je nou alles voor "the looks" moet doen... Ik vind van niet
hehe eindelijk iemand die me begrijptOp dinsdag 24 april 2001 14:44 schreef Sn@ke het volgende:
[afbeelding]
Hmz die Zalman zuigt dus als een dikke aars en hij kost ook nog eens een vermogen... Of je nou alles voor "the looks" moet doen... Ik vind van niet
Audi A8 W12 6.0
je heb gelijk dat had ik ff over het hoofd gezien
dankOp dinsdag 24 april 2001 16:18 schreef The_Will het volgende:
oke oke ik neem terug wat ik gezegd heb.
je heb gelijk dat had ik ff over het hoofd gezien
Audi A8 W12 6.0