ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Woef.
Verwijderd
Is veel goedkoper dan plexi.Op maandag 23 april 2001 16:15 schreef CRACKIE het volgende:
Acryl glas
vandaar dat ik dat acryl spul wel interresant vind als het idd goedkoop is
Heb ik ook in mn raam zitten
Ik had 100x100 cm voor 17 piek en dat is 3 mm dik.
Zie daar maar eens zo''n stuk plexiglas voor te krijgen....
Alle proemn in n drek
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee is niet hetzelfde.Op maandag 23 april 2001 17:32 schreef Euroshima het volgende:
Acryl glas = Plexi glas... d8 ik hoor
Plexi is onwijs goed spul en acryl glas is van iets mindere kwaliteit omdat het kan vergelen, maar dat vergelen gebeurt zeker niet als je er mee binnen blijft
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Heeft er iemand daar iets gekocht?
Verwijderd
De Hubo hebben we ook in nederland. K denk ook wel dat ze daar acryl hebben. Bijna elke DHZzaak heeft dat wel.Op maandag 23 april 2001 18:50 schreef -hfl-xenon het volgende:
Hebben ze in nederland ook brico en/of hubo?
Heeft er iemand daar iets gekocht?
Tenzij je een blacklight in je kast dondert waarschijnlijk...Op maandag 23 april 2001 17:34 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Nee is niet hetzelfde.
Plexi is onwijs goed spul en acryl glas is van iets mindere kwaliteit omdat het kan vergelen, maar dat vergelen gebeurt zeker niet als je er mee binnen blijft
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd