De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb mijn cpu ge-oced en de volt is nu 1,85 v
(eerst 1,8)
het voordeel is dat ie stabieler loopt enzo
maar wa is het nadeel?
want bijna elk voordeel heeft wel een nadeel
kep wel maar 250 watt....probleem?
(eerst 1,8)
het voordeel is dat ie stabieler loopt enzo
maar wa is het nadeel?
kep wel maar 250 watt....probleem?
yup, gaan minder lang mee. Maar ja, over een half heb je er toch wel een andere/snellere cpu in zitten omdat je dan waarschijnlijk de TB-tjes bij 3 flessen Coca Cola krijgt :)/ deprijs is dan zo laag dat je voor de gein es een andere koopt en deze gaat oc-en.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Ie zal idd wat minder lang meegaan. Maar nog altijd een jaar op 5 als je geen rare dingen doe. En k weet zeker dat ie nog wel langer mee gaat.
Dat van over een half jaar een nieuwe, vind k onzin. Je 800 of weet ik wat. Alvast een 600. is nog altijd snel genoeg om het 2jaar mee vol te houden. Makkelijk.
Dat van over een half jaar een nieuwe, vind k onzin. Je 800 of weet ik wat. Alvast een 600. is nog altijd snel genoeg om het 2jaar mee vol te houden. Makkelijk.
let je wel op goede koeling???
anders is de pret snel weg met 1.85V
anders is de pret snel weg met 1.85V
Als de default voltage 1.75V is dan geeft AMD 1.85V nog als veilig op. Dus met voldoende koeling is er niks aan de hand op 1.85V.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
dat ie warmer wordt dus.....:7maar wa is het nadeel?
ja ik merk dattie warmer wordt
maar hij is nu 48 graden stressed en 43 idle met een gewone coolermaster
ik zet er binnenkort een alpha op
(heb em hier liggen maar heb geen pasta)
maar hij is nu 48 graden stressed en 43 idle met een gewone coolermaster
ik zet er binnenkort een alpha op
(heb em hier liggen maar heb geen pasta)
Pagina: 1