[BC3] beste manier om je case te koelen??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kan iemand me vertellen wat de beste manier is om je case te koelen?? (en dan bedoel ik niet in de diepvries ermee>:) of onderwater zetten enzo:)...) en waar ik de benodigde spullen kan kopen??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je case koelen.. met een paar grote fans. Die kun je gewoon bij de electroboer kopen. Of bij conrad. In de search zullen nog wel meer winkels staan.

suc6.

• BC3 Victim
okeej dankje! en dan geloof ik eentje voor onder die er lucht inzuicht en eentje achter bovenin die de lucht eruit zuicht, toch??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
vooronder koud er in, bovenachter de warmte er uit. Of de fan in je voeding er uit laten blazen.... :)

• BC3 Victim
volgens mij blaast die er standaard al uit!:) tenminste ik voel wat lucht eruit komen, het is niet overdreven veel maar toch, kan dat??

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 10:22
Op maandag 23 april 2001 15:35 schreef Mcflipp het volgende:
volgens mij blaast die er standaard al uit!:) tenminste ik voel wat lucht eruit komen, het is niet overdreven veel maar toch, kan dat??
Hou er es een vloeitje vlakbij (dus er niet in, want als die dan toch zuigt.....)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 15:35 schreef Mcflipp het volgende:
De meeste voedingen blazen uit. Maar beter is om d''r een fan onder te hangen, om je voeding ff te helpen.

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 19:31

wiewatwaar

whatever

Je voeding zit meestal aan de achterkant boven. Plaats dan aan de voorkant onder een fan die lucht naar binnen blaast. Zo creeer je een stevige flow door je kast heen.

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik zat zelf te denken om nog een extra koeling aan te leggen. Ik heb nu 120 mm aan de voorkant, 80 mm naast mijn cpu aan de achterkant, onder mijn voeding dus, en mijn voeding zelf.

Ik zit te denken om een gat te maken aan de zijkant waar een slang van bv een stofzuiger in kan. Dan een koelkast element die koude lucht mbv een fan naar binnen blaast door de slang... dat zou goed moeten koelen, maar zo''n elementje vinden is lastig, zeker degenen met LAAG vermogen...
Pagina: 1