De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je case koelen.. met een paar grote fans. Die kun je gewoon bij de electroboer kopen. Of bij conrad. In de search zullen nog wel meer winkels staan.
suc6.
suc6.
okeej dankje! en dan geloof ik eentje voor onder die er lucht inzuicht en eentje achter bovenin die de lucht eruit zuicht, toch??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
vooronder koud er in, bovenachter de warmte er uit. Of de fan in je voeding er uit laten blazen....
volgens mij blaast die er standaard al uit!:) tenminste ik voel wat lucht eruit komen, het is niet overdreven veel maar toch, kan dat??
Hou er es een vloeitje vlakbij (dus er niet in, want als die dan toch zuigt.....)Op maandag 23 april 2001 15:35 schreef Mcflipp het volgende:
volgens mij blaast die er standaard al uit!:) tenminste ik voel wat lucht eruit komen, het is niet overdreven veel maar toch, kan dat??
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
De meeste voedingen blazen uit. Maar beter is om d''r een fan onder te hangen, om je voeding ff te helpen.Op maandag 23 april 2001 15:35 schreef Mcflipp het volgende:
Je voeding zit meestal aan de achterkant boven. Plaats dan aan de voorkant onder een fan die lucht naar binnen blaast. Zo creeer je een stevige flow door je kast heen.
Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu
Ik zat zelf te denken om nog een extra koeling aan te leggen. Ik heb nu 120 mm aan de voorkant, 80 mm naast mijn cpu aan de achterkant, onder mijn voeding dus, en mijn voeding zelf.
Ik zit te denken om een gat te maken aan de zijkant waar een slang van bv een stofzuiger in kan. Dan een koelkast element die koude lucht mbv een fan naar binnen blaast door de slang... dat zou goed moeten koelen, maar zo''n elementje vinden is lastig, zeker degenen met LAAG vermogen...
Ik zit te denken om een gat te maken aan de zijkant waar een slang van bv een stofzuiger in kan. Dan een koelkast element die koude lucht mbv een fan naar binnen blaast door de slang... dat zou goed moeten koelen, maar zo''n elementje vinden is lastig, zeker degenen met LAAG vermogen...
Pagina: 1