[BC3] wat is er aan de hand???????........

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hallo,

heb sind 1week een celly 2 700 op een msi-6309,..maar kan niet overclocken:'(.....wie heeft er ook dit probleem gehad of weet wat te doen???...ben wel in bezit van een ami bios,..is dat het soms??....geeft meer vreemde dingen aan b.v. ndram inplaats van sdram:(..sandra zegt: 256 mb sdram....asus agp-v3800 deluxe 32mb videokaartje,.2X matrox hdd 20gb 7200 rmp en 6,9 gb 5400 rpm, creative mpeg dxr3....ligt het aan m''n hardware???....heb geen idee!!!.......help!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je probeert toch wel de fsb omhoog te gooien en niet de MP, he? De MP is namelijk gelocked van de celly''s en dit is niet te omzeilen...

Mijn celly 700 loopt probleemloos bij 83 fsb (875Mhz) bij standaard voltage... :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb ik gedaan loopt vast....moet dan cmos jumper omzette....
Op maandag 23 april 2001 15:06 schreef ---X2--- het volgende:
Je probeert toch wel de fsb omhoog te gooien en niet de MP, he? De MP is namelijk gelocked van de celly''s en dit is niet te omzeilen...

Mijn celly 700 loopt probleemloos bij 83 fsb (875Mhz) bij standaard voltage... :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen