[BC3] Mijn eerste keer ... Casemod "Ouwe Doos"

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dr.Bob
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 10:48

Dr.Bob

Dr.Bob says: HEAL!

Topicstarter
Samen met m''n collega-buddy (Dr.Julius T. Strangepork) een presentje voor onze chief (Hoofd Chaos) gemod: een nieuwe kast voor zijn nieuwe computer. Ja, je raad het al, die strakke saaie grijze kasten zijn niks voor hem, dus dan maar met de Perfacs (anti-houtworm) en brandwerende pasta aan de slag. Zie hier het resultaat :

Afbeeldingslocatie: http://www.excursion.nl/ouwedoos/images/P0006218.jpg

Meer van dit op Casemod OuweDoos

Wat vinden jullie ervan?

NERDCORE FOR LIFE

Verwijderd

ik zou iig je frondjes ook nog ff meenemen...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
''t is maar net waar je van hout :)

kan wel een verfje gebruiken dan word het misschien nog wat

edit:
TYPO :+

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Nou, ja wat zal ik zeggen... Hij blijft in ieder geval drijven bij een watersnoodsramp :+

Maareh, netjes gedaan, binnenwerk is van je oude kast met de houten kist eromheen ofzo?

Ziet er ''meelig'' uit!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:56

reiker

dan jij!

wreeeeeeeeeeeeeeeed :7

lang werk ?

Zo gezegd, zo gedaan.

• Dr.Bob

Dr.Bob

Topicstarter
Yes, ''t is inderdaad maar net waar je van hout-met-een-t. Enne ... dit type ouwe kastjes krijgt uiteraard GEEN lik nette verf erover heen, dat hoooooort gewoon zo :)

Hebben 1 middagje geshopt om het juiste kastje te kunnen vinden, en ongeveer 1,5 dag modden. En onthoutwormen enzo.

O ja, we zijn nu bezig met een heeeele strakke RVS versie, kogelgelagerd en KeepAwayLittleSisterProtected met zwakstroom B-)

NERDCORE FOR LIFE

Verwijderd

Leuk, maar volgens mij horen die bloemen in die plantenbak. en niet je pc. :D

Maar, tof idee.

Verwijderd

Kijk da''s nou origineel, mijn complimenten! Ik vind em heel.. "apart" vooral die bloemen ernaast :y)
Over smaak valt kennelijk te twisten hier maar het is in ieder geval weer eens wat anders dan die "originele" blauwe LED''s, blowholes, raampjes en Tl''s in de kast. Daar val je niet echt meer mee op op bij party''s...

• Dr.Bob

Dr.Bob

Topicstarter
Thanx Maart3n, jij snapt me nog een beetje :)

Kijk, de gemiddelde LANgamer is ook niet de doelgroep in dit geval, het gaat meer om hun (rijke) pappies :D, die houden hier wel van! 8-)

Dr.B

NERDCORE FOR LIFE

Verwijderd

Moet je geen last krijgen van houtwurmen :Y)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
je hebt nou onderin plek zat voor wat waterkoeling. dat lijkt me pas leuk...met een fonteintje erop ofzo :7

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

ik vin em stoer *D

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:16
Gaat dat spul niet rotten?
Voor de rest mag ik zulk soort dingen graag zien hier.. :)

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Hijs stoer ! 8-)

By each crime and every kindness, we birth our future

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Vooral dat slotje op de deur is *VET*.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Het spijt me dat ik het moet zeggen,..maar... Het lijkt wel Eigen huis en tuin man !! Dat bosje bloemen ernaast :r

Verwijderd

Nou niet bepaals een LAN-case >:)
Maar ziet er wel cool uit

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 11:17
Briljant! Geniaal!

Maar toch vind ik het jammer van de witte cd-rom en floppydrive, dat kan mooier..
Wat dacht je van een invisible cd-rom, en heb je echt een floppydrive nodig?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet het niet hoor, maar er zijn al 10.000 mensen geweest die een houten case hebben gebouwd. Desalniettemin een fijn hollands product. Wel een beetje lelijk... Hebben jullie al aan de straling gedacht?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Gaaf! Nu je monitor en je toetsenbord nog!

En op stoom aangedreven ventilatoren natuurlijk.

• Dr.Bob

Dr.Bob

Topicstarter
Voor diegenen die vinden dat de cdrom en flop enigzins misstaan: het is een bewuste keus geweest om die zo te houden om vooral de tegenstelling te benadrukken.

En tuurlijk, het is niks bijzonders, maar ik denk wel dat dit een manier is om mensen tegenmoet te komen die niet een echte computerkast in de huiskamer ofzo willen hebben.

De monitor gaat ook nog onder handen genomen worden, maar daar gaat een kinda kunstschilder aanzitten, die man kan echt van een stuk staal een houten plank ''maken''.

Thanx 4 alle reacties!

NERDCORE FOR LIFE

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
misschien dat je voor de cd-rom en floppy nog een extra deurtje kan maken (met een slotje :)) zodat die uit het zicht zitten.

lijkt mij mooier.

voor de rest istie heel origineel!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Op dinsdag 24 april 2001 09:53 schreef Dr.Bob o.a. het volgende:
De monitor gaat ook nog onder handen genomen worden, maar daar gaat een kinda kunstschilder aanzitten, die man kan echt van een stuk staal een houten plank ''maken''.
Vraag die schilder ook even je flop en cd te schilderen/camoufleren!

Verwijderd

Als je dan toch zo lekker bezig bent, doe ook mee ff je ramplank en mooinie-tor ;)/:+

Verwijderd

Ondanks dat ik et een oude afgeragde bak vind is et toch wel grappig ;)
Pagina: 1