De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Zit de koeler er goed op???
hij doet het nog steeds...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik denk ik schud even die kast doorelkaar haha misshcien werkt het dan
doe hem weer aan
en nu is ie 20 graden... lijkt me wel weer weinig inees...
Verwijderd
je merkt al hee s^^nel als er ie*^^^ts fou&&&&t gaat. vooral verminkingen *&^^^^^^$####$$$$$$$$$$$ in de tekst KUNNEN^^^^#$$$!!!%% aanduiden da^&^t je cpu **&** te heet i#^$@#$%^&s.....
Verwijderd
Over de 80 graden??? Dat is echt VEEL te heet, als je een cpu wilt doden moet je hem over de 80 graden laten wordenOp maandag 23 april 2001 14:37 schreef DaBit het volgende:
Pas als je temp boven de 80 graden uit gaat komen zou ik me eens ernstig zorgen gaan maken. Eerder niet.
als je nou slim bent dan ga je ff naar de INTEL site en ga je de specs van die Proc opzoeken. Als het goed is staat de gemiddelde temperatuur en de maximale wat ie kan hebben aangegeven. Die van mij wordt full load met alle case-fans uit ook 60 tot 65 graden maar hij mag 90 hebben dus ik hoef me niet druk te maken. Bovendien als ik me case-fans aanzet daalt de temperatuur nog een graad of 10 a 15Op maandag 23 april 2001 14:27 schreef clvy82 het volgende:
ik weet niet maar ik heb net een pc te leen tijdelijk en die proc wordt 65 graden..
is dat niet vrij warm? t''is een p3 667 verder niks mee gebeurt ofzo...ik heb de neiging om hem snel uit te zetten...
Ik weet niet waar het aan ligt, maar hij is altijd stressed (
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN