[BC3] 65 graden?????

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik weet niet maar ik heb net een pc te leen tijdelijk en die proc wordt 65 graden..
is dat niet vrij warm? t''is een p3 667 verder niks mee gebeurt ofzo...ik heb de neiging om hem snel uit te zetten...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Die van mij is zo rond de 40 graden. Geen extra koeling ofzow.Ik weet niet wat voor mobo je hebt?

Verwijderd

Hoewel ik geen Pentium''s heb, heb ik eigenlijk altijd gehoord dat Intel''s minder warm worden als AMD''s. en 65 graden is al behoorlijk warm voor AMD. Dus dat kan niet goed zijn.
Zit de koeler er goed op???

• BC3 Victim
haha ja die it er op en mobo is asus
hij doet het nog steeds...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
Dat is veeeeeeeeeel te warm, zoals gezegd is Intel koeler (kouder, niet stoerder :) ) dan AMD. Die cpu moet met een simpel koelertje makkelijk op 40-45 graden te krijgen zijn!!!

• BC3 Victim
uhm vaaaaaaaag
ik denk ik schud even die kast doorelkaar haha misshcien werkt het dan
doe hem weer aan
en nu is ie 20 graden... lijkt me wel weer weinig inees...

Verwijderd

nou,
je merkt al hee s^^nel als er ie*^^^ts fou&&&&t gaat. vooral verminkingen *&^^^^^^$####$$$$$$$$$$$ in de tekst KUNNEN^^^^#$$$!!!%% aanduiden da^&^t je cpu **&** te heet i#^$@#$%^&s.....
:)

Verwijderd

Denk dat je tempsensortjes niet goed zaten of kapot zijn.

Verwijderd

Pas als je temp boven de 80 graden uit gaat komen zou ik me eens ernstig zorgen gaan maken. Eerder niet.

• BC3 Victim
als ik rook zie zet ik hem wel uit ;)

Verwijderd

Brak temperatuur metertje misschien?

:)

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
Op maandag 23 april 2001 14:37 schreef DaBit het volgende:
Pas als je temp boven de 80 graden uit gaat komen zou ik me eens ernstig zorgen gaan maken. Eerder niet.
Over de 80 graden??? Dat is echt VEEL te heet, als je een cpu wilt doden moet je hem over de 80 graden laten worden |:(

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Op maandag 23 april 2001 14:27 schreef clvy82 het volgende:
ik weet niet maar ik heb net een pc te leen tijdelijk en die proc wordt 65 graden..
is dat niet vrij warm? t''is een p3 667 verder niks mee gebeurt ofzo...ik heb de neiging om hem snel uit te zetten...
als je nou slim bent dan ga je ff naar de INTEL site en ga je de specs van die Proc opzoeken. Als het goed is staat de gemiddelde temperatuur en de maximale wat ie kan hebben aangegeven. Die van mij wordt full load met alle case-fans uit ook 60 tot 65 graden maar hij mag 90 hebben dus ik hoef me niet druk te maken. Bovendien als ik me case-fans aanzet daalt de temperatuur nog een graad of 10 a 15

• BC3 Victim
had een K6-2-350 een jaar geleden en daarvan deed de koeler het niet goed, mijn asus moederbordje ging al op een temp van 65 als een razende piepen zodat je hem wel moest uitzetten. Nieuw coolertje erin hij deed het weer. Wel nog rond de 50 graden natuurlijk.

• BC3 Victim
mmm hij blijft nu hangen rond de 50 dus paniek om niks...

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

Tarin

Just plain weird.

Mijn p3 667@700 (als ik tijd over heb verder) is meestal rond de 48 C (beetje warm). Soms onder winME (en altijd onder win2k) issie plotseling 38 :?
Ik weet niet waar het aan ligt, maar hij is altijd stressed (}:O) en alleen als ik spelletjes doe wordtie net iets warmer (max. 50).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Pagina: 1