[BC3] Spiral Wrap op de HCC dagen

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Voor de mensen met een goed geheugen:

Op de HCC stond een vent, die Spiral-Wrap verkocht. Dit maakte deze man zelf, en stond voor de lol op de HCC. Ik heb GROTE hoeveelheden spiral-wrap nodig (denk in kilometers), maar ik zou niet meer weten hoe dat bedrijf heette. Het bedrijf kwam uit Putten. Dat is het enige wat ik nog weet.

Ik ben al bezig geweest met andere bedrijven, maar dat zijn resellers (te duur) of te ver weg voor zoiets simpels (Frankrijk)

Wie weet die spiral-wrap boer?

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 22:39

aKra

Intentionally left blank.

Spiral Wrap is?

Intentionally left blank.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

is dat niet dat spiraalvormige plastic om draden bij elkaar te houden? Dat hebben ze bij de Conrad

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ja wat is dat ???????

• php
  • Niet online
Scheermes-vuist heeft het goed. Is dat spiraalvormige slang. Houdt kabels bijelkaar. Ik heb het echter in een andere functie nodig, maar dat is een detail.

Conrad is geen optie voor de hoeveelheden die ik nodig heb. Bovendien moet ik een speciale versie hebben, met een behoorlijke wanddikte.

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Kilometers nodig? Wat voor pc-case heb je dan? Empire State Building? Moet op zich al koel genoeg zijn 8-)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ow jah die gast had ze in het oranje en groen. :D.

btw kijk is gewoon bij de electro shop daar heb ik ze gevonden.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

FF zoeken bij een kabelboer. Mijn oom heeft pas een stukje meegenomen, die is electricien. Bij een groothandel zal je het zeker kunnen vinden.

One of the animals has left its cage today.

• php
  • Niet online
Het is om vloeistoftransport onder vacuumzakken te bevorderen. Per project zal er ongeveer 100-150 meter nodig zijn. Geschat aantal projecten voor dit jaar: 15-20.....

Dan kan de elektroboer me ook niet helpen. Althans, niet voor de prijs die ik wil betalen. Ik heb een goede relatie met onze elektro-automatiseerder (Smelt) maar deze is nog veel te duur. Uit Frankrijk kan ik het voor 1/3 van de prijs krijgen. Zo''n contact zoek ik dus nu in Nederland. Ik heb met de bewuste man op de HCC gepraat, en ben echter zijn kaartje kwijt (wie maakt er nou kaartjes, anders dan de standaard afmetingen? :?)

Verwijderd

Hmm, ik ben niet op de HCC geweest, dus met je originele vraag kan ik je niet helpen. Maar ik heb wel vriendjes zitten bij Harting, en daarmee kan ik je misschien wel helpen.

Als je er niet uitkomt, mail dan ff wat je precies nodig hebt, en hoeveel, dan kijk ik wel of ik iets kan regelen.

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

One of the animals has left its cage today.

• php
  • Niet online
Heb even gekeken, die heeft het niet. Helaas. Die heeft wel mooie hydraulische gadgets.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

Verwijderd

als je Žt spul proffesioneel nodig hebt zou ik Žt gewoon kopen bij de technische unie.
daar heet Žt spirab en is Žt in zoŽn beetje elke diameter en wanddikte te verkrjgen.ik ben ook electroboer en meestal halen we dat spul daar of bij een handel hier in den haag.
plus dat de tu ook korting geeft bij grote afname door vaste klanten(tot wel 40%)

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 10:58
Tis wel een concurrent in de handel, maar ach.. Wij hebben het niet..

www.technischeunie.nl

Sidekick out..

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Bij Farnell:
diameter van 24 mm, doorzichtig bij > 10 rollen van 10 m F 23,90 per rol.

Ze hebben ook "spiroband", maar die hebben maar een diamter van 3, 6 of 12 mm (maar kunnen binden tot 100mm), prijs rol 25m 12mm diameter bij >25 F48,54

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 10:16
Misschien kan je nog bij de organisatie van de HCCbeurs informeren of ze een adreslijst kunnen geven van alle bedrijven die er stonden, ff zoeken naar iemand uit putten en je hebbem !

Mzzzzl

Greenman

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
In het gidsje kun je op de plattegrond kijken en opzoeken wie het was. Ik denk alleen niet dat iemand zo''n geval heeft bewaard, je zou dus moeten informeren bij de HCC.
Pagina: 1