wat is volgens jullie de beste fan om op deze cooler te zetten, om daarmee dus de beste resultaten te kunnen halen??
denk een delta 7000 rpm
wel duur, koelt tering goed, gilt als een gek
wel duur, koelt tering goed, gilt als een gek
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dan bedoelt ie de DELTA AFB-60HP... kost ongeveer 40 gulden....
Alleen is op het moment overal uitverkocht, want ik ben er namelijk ook naar opzoek.
Alleen is op het moment overal uitverkocht, want ik ben er namelijk ook naar opzoek.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
past toch gewoon op alle alpha coolers??
Voor zover ik weet wel ja... maar pin me d''r nie op vast
Theo Maassen gekeken???Op maandag 23 april 2001 14:52 schreef Hellman666 het volgende:
Voor zover ik weet wel ja... maar pin me d''r nie op vast
goed gezien ! Theo ruleZ !
Pagina: 1