De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dat is niet een ding hoor. Een waterkoelingssetup bestaat uit meerdere onderdelen, het is geen ding wat je zomaar even koopt.
Verwijderd
Zo word het alleen maar ingewikkelder
Uiteraard zit Stanley te dollen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Check maar eens www.waterkoeling.nl www.oc-shop.nl www.ned-cool.nl en de links die je allemaal vind op deze pagina''s. Dat moet je toch wel voldoende info geven om een echte die-hard waterkoeling goeroe te worden !
Verwijderd
nu zie ik deze vraag hier staan dus vraag ik ook maar is ff want op die sitez zieje allemaal losse onderdelen maar wat kost een watercooling compleet met alles ( peltier ) alles
dat is mijn vraag
Verwijderd
Verwijderd
mja ga kast nie verven wel een window denk ik en een lcd voor de temps van mijn sys en ja binnenkort dus ook watercooling
en nu is mijn vraag of ik die watercooling effectief kan laten draaien terwijl ik alles in mijn kast laat ?? dus niks er appart bij zetten ?? ik ga nl nogal vaak naar lans
Verwijderd
Greetz
Verwijderd
ik heb nu een enermax 350 watt heb ik daar genoeg aan ?
is voor de water pompje, peltier ennneh...Op zondag 22 april 2001 21:31 schreef shithead het volgende:
wrom in godsnaam 2 voedingen ?? Enermax 330watt en Aopen 300watt
ik heb nu een enermax 350 watt heb ik daar genoeg aan ?
Verwijderd
Greetz