[BC3] waar de f*$% zijn watercoolers te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo! Ik lees nu al een tijdje het een en ''t ander over zogenaamde watercoolers... ik ben met tweaken wel een newbie maar waar zijn deze dingen te verkrijgen, wat kosten ze en koelen ze echt zoveel beter dan gewone fans? tnx!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

D''r zit zo''n makkelijk knopje met de naam SEARCH boven aan je scherm. Die weet het antwoord.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lol...Heb jij ook al een waterkoeler?

Dat is niet een ding hoor. Een waterkoelingssetup bestaat uit meerdere onderdelen, het is geen ding wat je zomaar even koopt.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:40
Artcore trooper heeft helemaal gelijk, het is niet zo iets als een superorbje ofzo :+ en als niewbie zou ik er maar niet aan beginnen.

Verwijderd

Ik druk de search in maar ik krijg geen antwoorden alleen maar vragen zoals Zoekterm en Zoeken op !
Zo word het alleen maar ingewikkelder :'(

Uiteraard zit Stanley te dollen >:)

• BC3 Victim
neej :D ik wil ''m ook niet zelf gaan overclocken maar ik was gewoon erug benieuwd wat ''t precies inhoud. jullie waren toch ook niet met die kennis geboren? :) In ieder geval bedankt voor de response *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wollige
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Jawel hoor die kennis had ik altijd al ;)
Check maar eens www.waterkoeling.nl www.oc-shop.nl www.ned-cool.nl en de links die je allemaal vind op deze pagina''s. Dat moet je toch wel voldoende info geven om een echte die-hard waterkoeling goeroe te worden !

Verwijderd

tja die vraag vraag ik me ook wel is af als ik mezelf vraag waarom ik een silverado heb

nu zie ik deze vraag hier staan dus vraag ik ook maar is ff want op die sitez zieje allemaal losse onderdelen maar wat kost een watercooling compleet met alles ( peltier ) alles
dat is mijn vraag

Verwijderd

Te veel anders had ik er wel eentje ! HAHA ! Nee grapje je moet dan maar eff bij Ned-cool kijken kan je er zo eentje samen stellen !

Verwijderd

tja ben nu toch bezig met casemodden (vorige week gaaten voor mijn papst 12x12 coolers gemaakt ) net mijn fan baybuss afgemaakt voor 12v en 7v en uit OOk voor mijn silverado
mja ga kast nie verven wel een window denk ik en een lcd voor de temps van mijn sys en ja binnenkort dus ook watercooling

en nu is mijn vraag of ik die watercooling effectief kan laten draaien terwijl ik alles in mijn kast laat ?? dus niks er appart bij zetten ?? ik ga nl nogal vaak naar lans

Verwijderd

Ligt eraan hoe groot je kast is. Ik kan alles erin hebben ( heb ik ook ). Heb een Aopen HX08.

Greetz

Verwijderd

wrom in godsnaam 2 voedingen ?? Enermax 330watt en Aopen 300watt

ik heb nu een enermax 350 watt heb ik daar genoeg aan ?

• BC3 Victim
Op zondag 22 april 2001 21:31 schreef shithead het volgende:
wrom in godsnaam 2 voedingen ?? Enermax 330watt en Aopen 300watt

ik heb nu een enermax 350 watt heb ik daar genoeg aan ?
is voor de water pompje, peltier ennneh...

Verwijderd

Voor me peltier en 2 fans. Enermax kan het niet aan als ik de peltier er nog bij aanhang... ;(

Greetz
Pagina: 1