Kent/heeft iemand deze case ? Zoja, ik zou graag meer foto''s willen zien en meer info.

Hij heeft plek voor 6*5.25 !!! en een hydraulisch klepje :9~:9~:9~

Hij heeft plek voor 6*5.25 !!! en een hydraulisch klepje :9~:9~:9~

Wat is daar zo bijzonder aan? Dat heeft toch iedere big-tower?Op zondag 22 april 2001 19:08 schreef Stealth2000 het volgende:
Hij heeft plek voor 6*5.25 !!!
I see dead pixels...
Verwijderd
Van de welbekende www.msi-computer.nl ja...Op zondag 22 april 2001 19:13 schreef jotheman het volgende:
die kenne we jah, hep un vriend van me, is un MSI case, oowk wel vurkocht ondur naam design case, hier hebbe ze um:
[reclame]
www.winniscomputershop.de
[/reclame]
kweet et, ben gewoon razend enthousiast !Op zondag 22 april 2001 19:10 schreef Aikon het volgende:
[..]
Wat is daar zo bijzonder aan? Dat heeft toch iedere big-tower?
I see dead pixels...
Ik ben blij voor je hoor. :):):)Op zondag 22 april 2001 19:17 schreef Stealth2000 het volgende:
[..]
kweet et, ben gewoon razend enthousiast !
tis gewoon een super gafe kast :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Alle proemn in n drek
Ik weet niet hoor... maar je kunt er of rekening meehouden als je een cd brandt of gewoon het losgooien van de cdtray uitschakelen.Op zondag 22 april 2001 19:42 schreef Bierkameel het volgende:
Ja leuk zo''n klepje als je brander los gaat als je cd klaar is
En dit is helemaal een idiote constructie omdat de powerknop achter het deurtje zit
Verwijderd
Mwa, ik hoef niet elke 5 minuten ceedeetje te wisselen ofzo, ik heb al eerder een bak met klep gehad en vond het niet echt hinderlijk. Bovendien hoef ik nu niet perse mijn cd-rom etc te spuiten want er zit een klep voor[b]Het klepje is voor 1x leuk, daarna niet meer.
Scherpe rand komt veel voor, zijn weinig kasten die ook van binnen goed zijn afgewerktVan binnen zit echt overal een scherpe rand aan :(:(en het is klote om er in te werken.
Ik ga er niet mee sjouwe ofzoEn hij is ok nog eens superzwaar..
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
By each crime and every kindness, we birth our future
dat zou helemaal gaaf zijnOp maandag 23 april 2001 08:42 schreef Freggel_United het volgende:
Nou moeten ze nog met een kast komen waarvan het klepje ook weer dichtgaat als je op dat knopje bovenop drukt
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Bestuh!!