Ik heb voorlopig alleen nog maar mijn core-voltage veranderd. Maar wanneer moet ik mijn I/O-voltage veranderen? En welke onderdelen worden dan warmer?
Verwijderd
Ik heb geen id wat er warmer wordt.
Wat ik wel weet, is dat mijn GeForce redelijk wat stabieler+hoger kan draaien nu ik I/O op 3,6 heb gezet. De GeForce zal dan dus wel warmer worden, en de rest van je kaartjes ook.
Trouwens je moet wel oppassen met I/O voltage. 3,6 is eingelijk al wat hoog, dat vinden sommige kaarten niet leuk...
Mzl
Wat ik wel weet, is dat mijn GeForce redelijk wat stabieler+hoger kan draaien nu ik I/O op 3,6 heb gezet. De GeForce zal dan dus wel warmer worden, en de rest van je kaartjes ook.
Trouwens je moet wel oppassen met I/O voltage. 3,6 is eingelijk al wat hoog, dat vinden sommige kaarten niet leuk...
Mzl
Verwijderd
Als je met je FSB gaat spelen kan het zo zijn dat sommige kaarten het niet gaan trekken op een bepaalds fsb daarom verhoog je eff de fsb en soms kan je dan verder met je FSB.
Je chipset en alle kaarten krijgen als het ware een voltage boost !
fsb = I/O-core neem ik aan?Op zondag 22 april 2001 20:46 schreef stanley het volgende:
Als je met je FSB gaat spelen kan het zo zijn dat sommige kaarten het niet gaan trekken op een bepaalds fsb daarom verhoog je eff de fsb en soms kan je dan verder met je FSB.
Verwijderd
Je I/O voltage is het voltage wat over je chipsets en je uitbrijdings kaarten loopt.
Deze zullen wel warmer worden als je je I/Ovoltage ophoogt.
Deze zullen wel warmer worden als je je I/Ovoltage ophoogt.
Damn en me geforce word nu al 64 graden op default i/o. Als ik het zou moeten verhogen zie ik het echt nie zitten
Life goes as it goes.
Pagina: 1