Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
maar kan dit ook verklaren waarom het systeem zo langzaam is?
(ik weet dat dat aan 1001 dingen kan liggen, maar kan dit erg meetellen?)
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
verkrijgbaar bij www.oc-shop.nl www.comptechtworld.nl
er zijn wel meer zaakjes die hem hebben hoor.
Voor een P3tje is 45 graden al behoorlijk hoog, zit de kast erg vol met kabels en dergelijke? (slechte airflow).
Verder kan je het altijd zoeken in te agressieve
(snelle) memory timings, als het geheugen de snelheid van de bus niet aankan krijg je vaak een snelheidafname!
Puzzelse.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Probeer anders andere MB monitoring proggies uit.
Verwijderd
50 graden kun je ongeveer 5 sec vasthouden zonder pijn te voelen. Boven de 60 graden trek je hand zich vanzelf terug, hoef je niet eens zelf voor na te denken, is een reflex
Ik heb het getest met de viper II van mijn broertje een tijd geleden
zoek een heatsinkje op waar je een klein fannetje op kan schroeven en monteer die handel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maar 74°C is heel EEEERRRGGGGG veel en dan kan je er je vinger helemaal niet ophouden
steek je vinger es in water van 75°C
veel van die sensors zijn slechte gekalibreerd en onprecies.
Ik zeg niet dat ie niet te warm heeft, maar 74°C neen.
Grote heatsink op lijmen en casefannen steken voor goeie luchtstroom.
Je moet es een burn-in test doen.
Als je system niet overclocked is en je krijgt errors dan is die VIA chip nogal BRAK. In dat geval mobo teruggeven
Test dat es en meet de temp van die chip es met een gewoon thermometerke.
Dan heb je een idee van hoe warm ie echt is.
(eerst erop lijmen, tijdje vast drukken,. tijd wachten totdat ie goed vast zit en als je eenmaal je pc opstart en het warmer wordt, ziet ie later helmaal vast (ik heb het bij een video kaart gedaan, en ik krijg die koelvin er gewoon niet meer van af)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen