Ik wil mijn pc stiller maken. Ik denk erover om de wanden te gaan bekleden met noppenspul van de gamma, maar ik vroeg me af of die zwarte matten die aan de binnenkant van een motorkap zitten niet veel beter werken. Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
ik weet niet welk ''noppenspul'' je bedoelt..
wat ik wel weet is dat ze bij dhz-zaken ook speciaal geluidsdempend schuim verkopen..
wat ik wel weet is dat ze bij dhz-zaken ook speciaal geluidsdempend schuim verkopen..
Verwijderd
Denk je dat het de bedoeling is van de motorkap om alle warmte binnen te houden ?Hebben die niet de bedoeling om warmte enzo tegen te houden
Nee dus.
En btw... Die warmte ontsnapt ook niet DOOR je kastwanden heen... Dat is misschien maar 2% van de warmte. Als je een goede airflow hebt maakt het echt niet veel uit wat je aan de binnenkant van je kast plakt. Ik zou wel het oppervlak zo glad mogelijk houden, zodat de luchtstroming goed blijft.
Volgens een paar tests die ik ooit heb gelezen werkt dat autospul ideaal. In ieder geval beter dan dat die poreuse noppenschuim matten.
Suc6
Verwijderd
Wat heeft dat spul dan voor werking:?Op zondag 22 april 2001 17:53 schreef Sn@ke het volgende:
Denk je dat het de bedoeling is van de motorkap om alle warmte binnen te houden ?
Nee dus.
K zou toch denken dat als dat d''r niet zou zitten je motorkap best wel warm zou kunne worden.
Verwijderd
dat spul plak je in de motorkap om ''m te dempen, waardoor je minder herrie van je motor hoort
het is ook wel gezond voor je lak als het niet als te warm wordt of heb ik dat helemaal mis? kan wel hoor ik lul ook maar haha
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Idddat spul plak je in de motorkap om ''m te dempen, waardoor je minder herrie van je motor hoort
Motorkap heeft een groot oppervlak en dus gauw de neiging te gaan trillen ed.
Dat spul is taai en daardoor dempt het het trillen van je motorkap. Die zou anders als een klankkast kunnen gaan werken. Warmte is van geen belang bij een auto. Lag je hand maar eens op een motorkap van een auto die in augustus een dag in de zon heeft gestaan. Die kan boven de 80 graden uitkomen. En diezelfde auto verkopen ze ook in Baghrein. Daar is het een stuk warmer.
Je kan voor in je kast ook tapijttegels gebruiken. Die zijn ook van bitumen en dempen ook prima. Gebruik de search maar eens met ''tapijttegel''
Je kan voor in je kast ook tapijttegels gebruiken. Die zijn ook van bitumen en dempen ook prima. Gebruik de search maar eens met ''tapijttegel''
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Pagina: 1