Toon posts:

[BC3] hmmm.. powerknop/reset past niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Boeie, zolang ie het maar doet :P

Verwijderd

ik heb een inwin q500 bigtower.. nu heb ik die geverfd.. alle stukjes los... nu wil ik mijn powerknop terugzetten past niet... restknop past ook niet... wat nu??? :?:?

Verwijderd

Hoezo niet passen?
Komt hij ergens tegenaan?
Of zijn ze vervormd :D?
Vaak zijn het een paar pinnetjes met een veertje in het midden, die je ergens in moet klikken.

Verwijderd

nou hij past wel.. alleen ja... eehh.. die knop... di moet je dan met geweld indrukken.. hij komt ook niet meer naar buiten dan... knop zit verder gewoon goed... is dus geberut na dat ik geverfd heb.. verf zit er NIET dik op... ;(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Eh, misschien de knop een beetje bijschuren, weer netjes maken en dan opnieuw verfen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

dik genoeg denk ik ;)

Verwijderd

Ga eens met een ronde vijl of zo door het gaatje van het knopje. Om daar eventueel gemorste verf of zo weg te halen.

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 16:30 schreef [Mike] het volgende:
Boeie, zolang ie het maar doet :P
maar hij doet het niet.. :P

Verwijderd

Hmz ja maybe heb je idd een te dikke laag daar zitten, in het gat waar de knop in moet.

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 16:31 schreef Tweaky het volgende:
Ga eens met een ronde vijl of zo door het gaatje van het knopje. Om daar eventueel gemorste verf of zo weg te halen.
zou kunnen.. maar opsich ziet alles er glad uit.. maar proberen kan altijd.. :)

Verwijderd

heb ff gekeken... moet een stukje weghalen.. linkerkant.. bij powerknop dan he.. reset doe ik wel een adnere keer.. :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ach heb je toch niet nodig ;) die powerknop bedoel ik dan he, die reset heb je te vaak nodig ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zeker geen puzzelen gehad op de kleuterschool O+

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Je moet ff met een platte vijl (aangezien beide knoppen rechthoekig zijn) de gaten groter maken. Dan zullen ze ongetwijfeld wel passen.

Btw, * Neman heeft dezelfde kast :9

Verwijderd

ok dan :)
Pagina: 1