De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
het gaat dus om die bleuorb links onderm''n naam; ik weet nie hoe ik een plaatje in m''n bericht krijg namelijk|:( (ctrl-c;ctrl-v werkt nie!)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
hij past en t plaatje doe je metOp zondag 22 april 2001 14:48 schreef Mcflipp het volgende:
het gaat dus om die bleuorb links onderm''n naam; ik weet nie hoe ik een plaatje in m''n bericht krijg namelijk|:( (ctrl-c;ctrl-v werkt nie!)
dankje! heb jij hem zelf ook?? en wat kan ik verwachten van de koeling?? en btw achter "en het platje doe je zo" staat zo afbeelding met kruisje dus das een beetje vaag...:)
past orb ook op Cardex Geforce2 MX????
is het de investering waard om die bleu orb te kopen?? zal ik veel prestatie winst krijgen??
http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#11Op zondag 22 april 2001 14:48 schreef Mcflipp het volgende:
Handig hè zo''n FAQ?
En de search trouwens ook:
[topic=118228]
[topic=138696]
[topic=138986]
Kun je hier wat mee?
Pagina: 1