De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat is wel heel erg lullig voor je.
Is het zo''n wit puntje waar je koeler achter haakt?
Ennuh zitten er 4 van die gaten rondom de socket anders kan je je moederbord weggooien.
Is het zo''n wit puntje waar je koeler achter haakt?
Ennuh zitten er 4 van die gaten rondom de socket anders kan je je moederbord weggooien.
Alle proemn in n drek
Ik heb het altijd een slechte constructie gevonden (plastieken haakje)
Als je ziet met hoeveel kracht je de clip erop moet duwen en dan zo''n stukje plastiek...
Als je ziet met hoeveel kracht je de clip erop moet duwen en dan zo''n stukje plastiek...
bij mijn oude mobo was er ook een stukkie afgebroken.... geen garantie gekregen van de leverancier.
ga hem zelf wel naar asus heensturen
ga hem zelf wel naar asus heensturen
https://wren.co/join/Devian
Ja, hoor inderdaad!
Ze hebben nog nooit problemen gemaakt bij de Orbit zal nu ook wel niet. Heb ik trouwens ook altijd een stomme K*T constructie gevonden dat kleine stukje plastic.
Ze hebben nog nooit problemen gemaakt bij de Orbit zal nu ook wel niet. Heb ik trouwens ook altijd een stomme K*T constructie gevonden dat kleine stukje plastic.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit forum heet Die-hard Overclocking & Case Modding, en het spijt me zeer, maar ik zie de relatie ff niet. Het is volgens mij ook Coolermaster ipv Mastercooler.
Pagina: 1