Toon posts:

[BC3] roze koelgoedje er tussen weg na unlock

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb net ''s ff de cooler van m''n athlon 1ghz afgehaald om te kijken wat voor core ik heb en om hem te unlocken. Ik heb dus een AVIA core :P:P. ff. potloodstreepjes gezet en de cooler er weer op... wacht ff.. er zit aan de onderkant roze rotzooi, die precies bij de core wat weggesmolten is... en ik heb dus geen tube coolpasta.. shit!. Ik heb nu maar dat roze goedje van de cooler verwijderd en ''m er weer opgezet. Morgen eerst maar ff coolpasta halen.

Ik heb de cpu uit voorzorg eerst ff op 600 mhz geklokt en op 1,6 volt. Hij wordt nu zo''n 36 graden.

Ik hoop dat hij het uithoudt tot morgen zo..

Wat voor coolpasta kan ik het beste nemen?

Verwijderd

Arctic Silver.

Verkrijgbaar bij:
www.oc-shop.nl
www.ned-cool.nl

Verwijderd

zonder koelprut hoef je hem niet zo ver terug te klokken hoor!
Ik heb hier een celly566@933@1.75volt zonder koelprut.
Okay, AMD word warmer, maar om nu 400MHz terug te klokken is een beetje veel van het goede.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gewoon op zeker spelen... kan echt wel een dagje werken met 600 MHz ipv 1 GHz.

Ik baal wel dat ik dit soort fratsen weer op zondag doe :( .... koelpasta winkels dicht :(

Verwijderd

probeer dan tandpasta, is voor een dag niet zo erg :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Haal gewoon een tubetje witte troep bij de lokale elektronicaboer.
Kost je iets van 2,95 en je kunt er weer ff mee vooruit.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 19:41
Ik heb ook een tijdje een simpele coolermaster gehad, daar zat ook zo''n laagje roze troep op.
Toen ik mijn proc geunlocked had heb ik die coolermaster er gewoon opgezet. Het laagje prut is wel iets minder, maar ik merkte echter geen temp verschil op 1155mhz.(niet boven de 49 graden.
Als je je cooler op je proc zet dan moet je altijd een beetje kracht zetten om em vast te ''klikken'' dan word automatisch dat prutje ''platgedrukt'' :-)

Verwijderd

Die prut kun je d''r idd beter afhalen. Het schol bij mij 4graden. Gewoon normale witte pasta zit d''r nu tussen.
Pagina: 1