[BC3] 2 voedingen voor mobo / fans en neon

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb voor mijn systeem een 330 W enermax voeding , nu wil ik voor mijn casemod (fans en neon foto''s komen nog !!) een extra voeding inbouwen om dit aan te sturen. Ik heb de ruimte er voor en heb nog een voeding over dus alles is voorhanden.
Hoe schakel ik dit zodat de 2de voeding met een schakelaar aan en uit kan, dan kan de neon blijven branden en kunnen de fans nakoelen!! als de pc uit is??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gebruik de search maar. En btw ik denk niet dat het nodig is om een 2de voeding erin te doen. Ik heb 6 extra fans erin. En een neon. En 2 hd''s, 2 cdroms enz. En op 300 watt.

• BC3 Victim
ik wil juist de functionaliteit om te kunnen nakoelen en mijn neon moet ook werkena als de pc uit staat, daarom dus een 2de voeding
ik heb nu ook alles op een voeding en dit gaat ook prima. ik wil alleen verder tweaken, je moet toch wat te hoobyen hebben

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

O ok. Hoe je hem aan de andere moet koppelen kan je vinden als je de search gebruikt. Op virtualhideout heeft ook wat gestaan.

• BC3 Victim
als je hem onafhanklijk van de nadree voeding wilt geebuirken en dat wil je dus dan moet je geloof ik de grijze en een zwarte draad van die kabel naar je plank met elkaar verbinden.. anders kan ie niet aan zoiets was het maar ik weet niet zerker

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:57

Destruction

(ex-)Automonteur

Je kan ook een oude AT powerswith in de voorkant van je kast maken en dat een ouwe AT voeding er bijin hangen :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• BC3 Victim
het is een ATX voeding >> 2 draden verbinden en dan kan ik hem met een scakelaar aan en uit zetten??

Pagina: 1