Toon posts:

[BC3] zwarte kast witte nevel..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn kast nu zwart.. heb nog een witte spuitbus... kan ik daarmee witte pikkeltjes op dat zwart krijgen of kan ik dat beter laten?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:16
Neem dan zilver.. :9

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
kan wel, maar if het mooi is? ik denk van niet :)

Audi A8 W12 6.0

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Ik weet nog van uit het tijdperk dat ik in een autospuiterij werkte dat het mogelijk was als je de "mond" weghaalde en de norsel liet zitten in het spuitpistool, dat je dan kon spetteren.Als je dit dan net zoals gewoon spuitwerk behandelde (gelijkmatig heen en weer zwaaien) dat je dan een mooi effekt kreeg.Denk maar eens aan "tegeltafels", die hebben die spetters er ook op zitten.

Je hebt twee soorten spetters, degene die "erop" liggen en diegene die zijn samengevloeit met de onderliggende laklaag.

In jouw geval lijkt het me dus duidelijk dat de onderliggende laklaag reeds is uitgehard en dat samenvloeien dus niet meer mogelijk is.

Ik weet niet of er speciale caps zijn die je op een suitbus kan zetten zodat ie opzettelijk gaat spetteren, geeft denk ik op zich wel een apart effekt, bedenk alleen wel dat je het gelijkmatig moet doen anders krijg je drukke en rustige spettergebieden op je case. Je zou dus even in een verfwinkel moeten vragen naar een spetter cap, misschien zijn die er wel, ik weet het niet.Of je huidige cap spettert reeds, dan is het makkelijk.

Boel tekst, weinig inhoud mbt jouw vraag, maar goed, succes ermee.

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Verwijderd

Topicstarter
toetsenbord...aan...het...verfen...schrijf..met..muis...bedankt...voor...info

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
whhahaha..

rofmao :D

Have a wheelie good weekend!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op zondag 22 april 2001 13:09 schreef FragDaddy het volgende:
whhahaha..

rofmao :D
je bent de l vergeten :)
Rolling on floor laughing my ass out :D blijft lachen :)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

K denk dat Zilver of Gif groen mooier is dan wit. Maar ja, smaken verschillen. :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Je kan ook wat verf gieten op een uuh roostertje/rastertje, en met een (oude) tandenborstel eroverheen gaan.

Basischool toch nog ergens goed voor geweest :)

Verwijderd

Je hebt ook van die verstuivers of zo iets.. meschien dat dat wat is, om mooie stipjes te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 april 2001 16:41 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Basischool toch nog ergens goed voor geweest :)
hhmm..... je brengt me op een idee.. met je handen in een bak verf.. en daarna met je handen aan je kast! :D

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 13:21 schreef delyver het volgende:

[..]

je bent de l vergeten :)
Rolling on floor laughing my ass out :D blijft lachen :)
Ehh dat is toch rolling on the floor laughing my ass off ?
Pagina: 1