Toon posts:

[BC3] De grond trilt... (SuperOrb?)

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik voel de grond onder mijn voeten een beetje trillen hiero. Als ik een vinger tegen mijn kast houd voel ik dat deze "vibreert" (heen en weer beweegt dus)
Kan het zijn dat deze Orb niet goed uitgebalanceerd is? Het was volgens mij al geen nieuwe (wel voor gekocht); de koelpasta zat er nl niet bij.
Ook voel ik de Orb zelf trillen als ik mn vinger daar tegen aan houdt.
Is dit schadelijk voor de proc, en moet ik dus ff trug naar die winkel??
PS hoe lang zit er garantie op zo''n orb?

Verwijderd

Heb ik ook met mijn Fop32, die trilt lichtjes...

en de casefans trillen een beetje...daarom dus ook de rest van de kast...

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik zit hier met een Sorb en 3x 80 mm 12v fans en merk helemaal nix, toen er echter een keer een kabeltje in de orb vloog was er 1 vin af en toen trilde alles als de ziekte...sjek je fans in de orb denk ik :)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
zoiets heb ik ook gehad, er is namelijk een van mijn ''vleugeltjes'' afgebroken. als je um dan aanzet wordt ik gek, alles trilde en maakte een vettttttte herrie >:)

dus ik denk idd dat hij niet helemaal goed gebalanceerd is. maar ik denk niet dat je daar iets aan kan doen :(

ik zou um dus proberen te ruilen ofzo, ik heb twee weken met zon kutorb op me proc gezeten en is er niet stuk van gegaan :)

Audi A8 W12 6.0

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
aangezien er in de proc toch geen bewegende onderdelen zitten zou dit enkel schadelijk kunnen zijn voor je harde schijf

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Je krijgt btw nooit pasta bij de orb, en garantie heb ik nog nooit van gehoord..kijk je fans na en als ie kapot is neem dan een fatsoenlijke koeler en niet die kolere orb, ik haal hem er ook binnenkort af want het zijn gewoon kutdingen, ze zien er mooi uit maar koelen eigenlijk slecht en die fans zijn van ook van waardeloze kwaliteit, een fop 32/38 is cheap en goed maar je moet wel tegen het geluid kunnen...anders andere fan op monteren

suc6 :)

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
Ik kreeg wel een klein zakje witte prut bij mijn SuperOrb (8>

Verwijderd

Topicstarter
Hij trilt maar een beetje, een amplitude van geeneens een mm. T kunnen ook de case fans zijn ja, klopt! Hij koelt btw best wel goed. Athlon 800@900 35 stressed (}:O)
bedankt vor de reply''s.
(Binnenkort foto''s van cellie 433 met coolermaster 1,5Gieg socket A koeler op website :))

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op zondag 22 april 2001 12:12 schreef daNpy het volgende:
Hij trilt maar een beetje, een amplitude van geeneens een mm. T kunnen ook de case fans zijn ja, klopt! Hij koelt btw best wel goed. Athlon 800@900 35 stressed (}:O)
bedankt vor de reply''s.
(Binnenkort foto''s van cellie 433 met coolermaster 1,5Gieg socket A koeler op website :))
een celly 433 op 1.5 ghz? >:) ;) :D

Audi A8 W12 6.0

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
Op zondag 22 april 2001 12:17 schreef delyver het volgende:
een celly 433 op 1.5 ghz? >:) ;) :D
Een 1,5 Ghz cooler, niet 1,5Ghz "snelheid"

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
haha dat zou wel erg knap van je zijn anders..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer de FSB van die cpu wel op 100MHz te krijgen (ipv 66) dan loopt ie op 650 MHz :))
Maar met 83.3 FSB loopt ie op 512 (stabiel, hele tijd gedaan nl. :P)

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:45
Het was volgens mij al geen nieuwe (wel voor gekocht); de koelpasta zat er nl niet bij.
Zeker bij mycom gekocht? daar heb ik er 2 maanden geleden 1 gekocht en de dag daarna weer terug gebracht (omdat ie niet eens paste ivm met me voeding), en stiekem de koelpasta gepikt >:) *grin*

owja, hij is die avond nog wel van de trap gevalle hiero =p

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zondag 22 april 2001 11:36 schreef hervaz het volgende:
Je krijgt btw nooit pasta bij de orb, en garantie heb ik nog nooit van gehoord
Uhm bij welke zaak koop jij dan wel niet:?

Koelpasta zit altijd bij een TT Superorb en op alles wat je in een winkel koopt zit een jaar garantie (dat kan je eisen)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 11:36 schreef hervaz het volgende:
Je krijgt btw nooit pasta bij de orb, en garantie heb ik nog nooit van gehoord..kijk je fans na en als ie kapot is neem dan een fatsoenlijke koeler en niet die kolere orb, ik haal hem er ook binnenkort af want het zijn gewoon kutdingen, ze zien er mooi uit maar koelen eigenlijk slecht en die fans zijn van ook van waardeloze kwaliteit, een fop 32/38 is cheap en goed maar je moet wel tegen het geluid kunnen...anders andere fan op monteren

suc6 :)
Je krijgt er wel koelpasta bij en dat verhaal over garantie moet jezelf nog maar eens over nadenken. Er zijn ongetwijfeld betere koelers maar die van mij houdt mijn TB 1200@1387 netjes op 44C. Dus zo slecht is het nu ook weer niet.

Verwijderd

Topicstarter
nee heb em bij de com4 gehaald.
Oplichters! >:)
maar hij werkt (nog)
what about garantie EISEN?? :P

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt dus ook an de casefans, die maken ook herrie (o.a. sunon 92mm)
Maar als er iets stuk gaat ga ik trug.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op maandag 23 april 2001 17:58 schreef daNpy het volgende:
nee heb em bij de com4 gehaald.
Oplichters! >:)
maar hij werkt (nog)
what about garantie EISEN?? :P
Ja kun je doen, gewoon zeggen dat ie zichzelf kapot getrild heeft (vage zin)
en dan zeggen dat je een nieuwe wilt.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Iemand die ik ken had een vinger in zijn Sorb geduwd, fanblaadje eraf, is trug naar de winkel gegaan en heeft een nieuwe gekregen. En hij mocht de ouwe gewoon houden, die heb ik gekregen en ik hep um geplakt en hij doet het helemaal goed!! :D

Verwijderd

Bij mij vibreert zelfs de buurvrouw :P !!
Pagina: 1