Toon posts:

[BC3] zware overklokprobleem met deze pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn buurman heeft me geholpen met het overklokken van mijn Siemens SCENIC L (pcpriveproject). Sindsdien heb ik rare problemen.

Het probleem: het geluid loopt sneller als het ware. Ik heb windows al een paar keer opnieuw geinstalleerd. Ik hoor ook een laagfrequente bromzoem (kan ook aan de wasmachine liggen, zit op dezelfde groep). Het is een ABIT moederbord en ik gebruik windows 3.11 for werkgroepen en windows 95 in multiroot. Mijn CDrom staat al master. Ik heb een thrust speaker setje. Als ik mIrc start krijg ik DCC accept w32blitz.vbs. Vandaag had ik het ook weer. Internet gaat ook langzamer via de kabel (ligt volgens mij aan directx, stomme microsoft shit)

Wie o wie kan me helpen :( :(

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoort dit niet in Die-hard Overclocking & Case Modding???

Verwijderd

klok hem weer terug en het moet weer werken als van ouds!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 21 april 2001 22:15 schreef RecessMetro het volgende:
Mijn buurman heeft me geholpen met het overklokken van mijn Siemens SCENIC L (pcpriveproject). Sindsdien heb ik rare problemen.

Het probleem: het geluid loopt sneller als het ware. Ik heb windows al een paar keer opnieuw geinstalleerd. Ik hoor ook een laagfrequente bromzoem (kan ook aan de wasmachine liggen, zit op dezelfde groep). Het is een ABIT moederbord en ik gebruik windows 3.11 for werkgroepen en windows 95 in multiroot. Mijn CDrom staat al master. Ik heb een thrust speaker setje. Als ik mIrc start krijg ik DCC accept w32blitz.vbs. Vandaag had ik het ook weer. Internet gaat ook langzamer via de kabel (ligt volgens mij aan directx, stomme microsoft shit)

Wie o wie kan me helpen :( :(
ga naar de KPN en koop een imac

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 21 april 2001 22:17 schreef Webgoodie het volgende:
Hoort dit niet in Die-hard Overclocking & Case Modding???
het is best moeilijk om een wachtwoord te onthouden of niet? :-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 22:19 schreef madwil het volgende:

[..]

Niet te veel ineens mad!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 april 2001 22:19 schreef madwil het volgende:

[..]

Dit is niet echt helpen he!

en die wachtwoorden zijn steeds foetsie, volgens mij weet jij daar meer van!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 april 2001 22:18 schreef madwil het volgende:

[..]

ga naar de KPN en koop een imac
Mijn geluid gaat sneller en het is niet meer terug te draaien. Wat heb ik dan aan een iMac.. nog meer ellende zeker!

Verwijderd

klok hem weer terug en het moet weer werken als van ouds! Zeg je buurman maar dat ie eerst goed had moeten testen op stabiliteit.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 april 2001 22:22 schreef gve het volgende:
klok hem weer terug en het moet weer werken als van ouds! Zeg je buurman maar dat ie eerst goed had moeten testen op stabiliteit.
Mijn buurman heeft het goed gedaan, windows 3.11 start inderdaad goed op maar het geluid gaat zo snel, teruggaan kan op een of andere manier niet meer. Moet ik nu linux ofzo installeren?

Verwijderd

dit gaat werkelijk nergens over |:(!

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 22:25 schreef RecessMetro het volgende:
Moet ik nu linux ofzo installeren?
ROFL :D

Maar tip1: clock altijd default als je Windows instald. Geeft bij mij altijd probs. Normaal altijd super stabiel. Maar Windows Setup :r gaat moeilijk doen.

Verwijderd

"Mijn buurman heeft het goed gedaan, windows 3.11 start inderdaad goed op"
Dat wil niet zeggen dat je computer stabiel is. Bij mij boot windows nog op 1160Mhz

"maar het geluid gaat zo snel"
Hoe kan je geluid te snel gaan? Maakt niet uit hoor.

"teruggaan kan op een of andere manier niet meer."
Alles wat overgeklokt wordt kan ook weer terug worden geklokt. Tenzij het kapot is gegaan. Maar dat denk ik niet.

"Moet ik nu linux ofzo installeren?"
Nee. Doet win95 het wel goed?

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 22:30 schreef Tweaky het volgende:

[..]

ROFL :D

Maar tip1: clock altijd default als je Windows instald. Geeft bij mij altijd probs. Normaal altijd super stabiel. Maar Windows Setup :r gaat moeilijk doen.
Dan is je comp dus niet 100% stabiel. Kan je testen hoor: Laat een koe grazen en ondertussen 3dmark2000 een dag laten draaien (loop en tussenschermen overslaan)
Ok? Stabiel

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
[/onzin]
Pagina: 1