jezus dit topic blijft ook maar lekker doorgaan. Nu ja, morgen wordt mn order samen met die van paulmadejong en Da M0d geplaatst bij narwal om drie FOP32''ers te bestellen en een stel casekoelers.
ey trouwenns Tweaky, je plaatje is ook vooruit gegaan, dit zie ik liever dan een domme vogel
ey trouwenns Tweaky, je plaatje is ook vooruit gegaan, dit zie ik liever dan een domme vogel
Verwijderd
Op dinsdag 24 april 2001 19:39 schreef neographikal het volgende:
Verwijderd
maar wat voor tape is da nouOp zondag 22 april 2001 19:19 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
[..]
wat voor tape gebruik je![]()
![]()
![]()
thanx
dat wil ik ook!!!!!
greetz
maar debiel rulez, trekkies veroveren de wereld!!!!Op vrijdag 27 april 2001 21:04 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
[..]
maar wat voor tape is da nou
dat wil ik ook!!!!!
greetz
Verwijderd
Niet jouw vragen, mijn antwoorden.Op vrijdag 27 april 2001 21:41 schreef neographikal het volgende:
jezus ja zeg, zijn mn vragen zo goed?? wel meer topics zijn een suc6
Verwijderd
maar hoe zit het dan met dat weerstandje???Op vrijdag 27 april 2001 21:34 schreef Tweaky het volgende:
Gewoon plakband of electro tape moet de klus klaren.
Dit topic blijf maar leven.
moet je die vastplakken
Verwijderd
Ja, maar het lijkt me vrij lastig. Maar als je ff gaat prutsen, moet het lukken.
K zou gewoon solderen. Eerst ff proberen op een oude printplaat.
K zou gewoon solderen. Eerst ff proberen op een oude printplaat.
ok jonges t is me gelukt en nog met de coolermaster cooler ook! het geheim: tandpasta. Ik heb het gebruikt bij gebrek aan achte koelpasta(arctic).
check de pic!
check de pic!
met een beetje mzzl krijg k em wel over de 1050/1100 heen als k goede koeling en eindelijk echte koelpasta heb........ tandpasta is leuk maar ehm... je moet et te vaak vervangen