Turn it off and on again.
Verwijderd
Zwarte markt=Beverwijk=legaal, ben jij familie van Bulldog ofzo? SlotfreakOp zaterdag 21 april 2001 21:38 schreef Master_Egg het volgende:
zwarte markt = illigaaldus SLOTJE
Verwijderd
Dat zijn de enige toetsen die hij op zijnOp zaterdag 21 april 2001 21:43 schreef rob van den broek het volgende:
[..]
Zwarte markt=Beverwijk=legaal, ben jij familie van Bulldog ofzo? Slotfreak
toetsenbord heeft zitten.
Dus wat wil je
Die delta''s maken een behoorlijk irritant geluid, ik heb dan stillere coolers...zoals Panaflo etc
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
keh?Op zaterdag 21 april 2001 21:49 schreef Vidra het volgende:
Misschien, maar er zijn weker weten ook andere 60MM koelers tekoop....sunon of papst zijn alleraardigst...Die delta''s maken een behoorlijk zuigend geluid, ik heb dan liever tragere maar stillere coolers...
wat mot dat kosten?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Stomme Zeikerd !!! :r:r:r:r:r:r:r:r:r:(Op zaterdag 21 april 2001 21:38 schreef Master_Egg het volgende:
zwarte markt = illigaaldus SLOTJE
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Eh, kan wat mij betreft juist wel openblijvenOp zaterdag 21 april 2001 22:49 schreef Phreak het volgende:
[/illegaal]
Verwijderd
Mja was mijn fout.Op zaterdag 21 april 2001 22:54 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Eh, kan wat mij betreft juist wel openblijvenDe zwarte markt is niet illegaal, en je kunt daar ook gewoon computer spullen halen. Of het de meest ideale plek is om je spul te halen is weer een andere vraag. Ennuh, ik slotfreak, liever niet
Wist ik veel dat die markt zo heette...
Tja, das moeilijk....alle koelers lijkt me niet maar waarschijnlijk wel een aantalOp zaterdag 21 april 2001 22:59 schreef Breezerrr het volgende:
Kun je er echt alle coolers krijgen enzo?
Maar waarom koop je die niet gewoon bij de PC boer of een internetshop... Waarom juist op de zwarte markt?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
hoe duur zijn ze dan op de zwarte marktOp zaterdag 21 april 2001 23:02 schreef Vidra het volgende:
[..]
Tja, das moeilijk....alle koelers lijkt me niet maar waarschijnlijk wel een aantal
Maar waarom koop je die niet gewoon bij de PC boer of een internetshop... Waarom juist op de zwarte markt?
Omdat ik er morgen toch naartoe ga .Op zaterdag 21 april 2001 23:02 schreef Vidra het volgende:
[..]
Tja, das moeilijk....alle koelers lijkt me niet maar waarschijnlijk wel een aantal
Ik heb er dacht ik wel eens een standje gezien met alle soorten koelspullen , maar dat weet ik niet zeker .
Op de vraag of er iemand al wat heeft gekocht wordt geen antwoord gegeven... Ben wel benieuwd, er effe heenrijden is koud kunstje...
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Email als je dat gaat doen: cdenhoorn@multiweb.nl
hier even een voorbeeld als je 3 YS-Tech 6800 toeren fans zou kopen.
3*19+15=72 autralische dollar. voor 3 fans inc. verzendkosten.
ben je ook goedkoper uit als bij 2cooltek
72 aus dollar is 90 gulden.
Aangezien ze bij OC-shop 39 piek zijn. ben je dus goedkoper uit als je met een aantal man in australie besteld.
Geen inspiratie
Bij 2cooltek niet
Geen inspiratie