De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zeer goede koeler, zelf ook gehad maar dan op een SLOT A, hehe.
suc6 ermee
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
* Accident denkt dat je hem beter kan ruilen tegen een SOCKET A cooler
Ik heb net een alpha erop zitten.
Me maat nog niet, die heb een coolermaster.
Misschien dat hij interesse heeft in een vos32.
Maarrr als je em voor een zeer zacht prijsje kwijt wil dan wil ik em wel om me v5 aan te pakken...
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Koop dan zo''n dual fan ding voor een socket A ipv deze te moeten modden.
Geen inspiratie
herinner ik mij.
Las ooit nog eens iets van "second life for the vos32 in a socket infested world".
ze hadden em op een plaat koper gelegt ivm met de core en op deze manier de vos32 opgekrikt tot boven alle transistors e.d.
Grrrr. plaatje wil niet.
Dan maar zo
-----VOS32------
-----koper------
-----core-------
Slot A Socket A je wordt er gek van ! Denk je een goede koeler te hebben is het weer de verkeerde.... misschien een beetje aanpassen om hem alsnog op die T.Bird te plakken ?
Moet wel veel aanpassen dan ...
Ik bel de leverancier wel dat ik de verkeerde besteld heb... was bij Ned-Cool daar doen ze niet zo moeilijk...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
GVDme.... heb ik 3 weken op zitten wachten.
Die vos32 is bijna net zo goed als de Alpha p7125 slot-a cooler.
Plus, als het lukt heb je echt iets ruigs...
Misschien 4 gaten boren en dan die 4 gaten gebruiken die bij een socket-a mobo zitten.
BTW als je een stuk koper ertussen gaat zetten is het dan niet zo dat er een stuk koeling verloren gaat door de dikte !?