[BC3] Water-jackets?

Pagina: 1
Acties:

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/wc_dangerdensocketa-s370.gif

Ik keek eens wat rond bij die online OC-Shop en toen zag ik bij waterkoeling de water-jackets, die horen natuurlijk op de proc *D maar nou vraag ik mo af, hoe zit dat dan op je proc? moet je die er gewoon opzetten zodat de geul dicht gehouden wordt door je proc? loopt het water dan regelrecht over je proc heen :?

T klinkt misschien stom maar ik heb nog nooit iets opgevangen van watercooling, dus ik ben erg benieuwd :)

• Xandrios
  • Laatst online: 19-05 21:47
hij zit al helemaal dicht...

die met die geul die je ziet is een dwarsdoorsnede :)

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:44

RvV

Nee joh, het sproeit gewoon over je cpu, en als het dan onderin je computer ligt pomp het pompje het weer naar boven. :D

Maar hij zit gewoon dicht ja. :)

Y'24

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 02:08
dit is hem in de officiele versie als je hem besteld, krijg je hem in deze staat..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/waterblok%20test.jpg

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• SmauG
  • Laatst online: 11-01-2022
Aha, en dat word dus steenkoud :)

• Blamm
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Nee, watertemperatuur, dus ongeveer kamertemperatuur. Maar omdat het zo snel wegstroomt kan het heel goed de warmte van je processor afvoeren. Het blok zal dus niet richting het nulpunt zakken ofzo ;)

Verwijderd

psycho heeft gelijk zo ziet ie eruit ( hem em zelf ook van www.dangerden.com :) )

Greetz

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

De opengewerkte versie, is er 1 waar de deksel nog op gesoldeerd moet worden. Is enkel om je een idee te geven, hoe zo''n ding er van binnen uitziet.
Pagina: 1