ik moet het zelf ook nog gaan uitvinden, maar ben van plan eerst een gat te boren met een ijzerboor en dan de decoupeerzaag erbij te pakken, uitgerust met een ijzerzaagje. en dan maar hopen dat ik een vaste hand heb 
succes
reiker.
succes
reiker.
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik denk dat een Decoupeerzaag een beetje te hard gaat voor mijn gebrekkige coordinatie
laag toerental helpt ook... hoewel je er dan misschien niet doorheen komtOp zaterdag 21 april 2001 09:53 schreef TrailBlazer het volgende:
Ik denk dat een Decoupeerzaag een beetje te hard gaat voor mijn gebrekkige coordinatie
ik zou zeggen, probeer het eerst op een oude kast die je nog in de schuur hebt staan. anders, als je een beetje in de buurt woont, kom langs, ik heb er nog drie en ben wel bereid te helpen
edit:
kijk ook eens hier (gevonden met search):
[topic=128035]
[topic=120648]
[topic=92217]
[topic=142524]
lijkt me genoeg... haast iedereen roept decoupeerzaag
Zo gezegd, zo gedaan.
Let''s Dremel, echter vaste hand vereist.
Cirkel tekenen, langs de randen afplakken en gaan !!!!
Dremel Rulez!
Cirkel tekenen, langs de randen afplakken en gaan !!!!
Dremel Rulez!
I play my enemies like a game of chess...
gewoon met een figuurzaag.. je kan ook nog speciale smalle ijzerzaagjes kopen zodat je schere bochten kunt zagen.. succes
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gatenzaag, maar dat weet reiker ook wel
he ik heb het ook gedaan met zo''n gaten zaag (was van hout) dus het ging door mijn kunstdtog en bij het ijzer gingen de tandjes er alngzaam af

maar een dremel rulez en een decoupeerzaag moet je niet nemen word echt lelijk
of je moet het gat kleiner zagen en hem dan goed veilen
maar een dremel rulez en een decoupeerzaag moet je niet nemen word echt lelijk
of je moet het gat kleiner zagen en hem dan goed veilen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gewoon een ronde zaag op je boormachine.
Dat het met een decoupeerzaag lelijk wordt zag ik al aankomen.
kijk hier dan maar eens naar [topic=161312] , die zijn met een decoupeerzaag gemaakt alle gatenOp zaterdag 21 april 2001 17:17 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Gewoon een ronde zaag op je boormachine.
en hoe? om te beginnen de search gebruiken:+
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Pagina: 1