ik heb voor de tweede keer mijn core van mijn duronneke gesloopt, blijk het niet onder garantie te vallen
. hoe kunnen die dingen nou zo snel afbrokkelen? worden ze van beschuit gemaakt ofzo. en welke cooler heeft daar geen last van (het core crashen dan)
Verwijderd
Tsja, er zit geen "beschermlaagje" omheen, zoals de socketversies van de P3
. Het afbrokkelen komt denk ik door ''t verkeerd plaatsen van de koeler.
met een fop38 heb je veel minder kans je cpu te verneuken dan die overschatte (niet zo super) superorb
Man Man...ik heb de eerste duron die ik kocht ook verneukt...nu heb ik er 10 gemaakt ofzo en denk nog steeds wat voor sukkel ik was..ik bedoel doe nou eens gewoon rustig en denk na voor je met die koeler gaat rammen, als je er 2 verneukt vraag ik me af wat je nou verkeerd doet, je kan iig 2 dingen doen:
1. ga naar de primafoon en koop een iWhack
2. koop een spacer, koop je bij ned-cool of oc-shop, voor urls UTFS!
1. ga naar de primafoon en koop een iWhack
2. koop een spacer, koop je bij ned-cool of oc-shop, voor urls UTFS!
Verwijderd
Je moet niet op je koeler gaan hangen of zo. Gewoon rustig je koeler d''r op klikken. 
Ook mag je koeler absoluut niet meer bewegen tenopzichte van je core. Dus gewoon rustig de tijd nemen en je koeler d''r recht opzetten.
Ook mag je koeler absoluut niet meer bewegen tenopzichte van je core. Dus gewoon rustig de tijd nemen en je koeler d''r recht opzetten.
Pagina: 1