Toon posts:

[BC3] Alpha PAL6035MFC of FOP38

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik was dus net van plan om de knoop door te hakken en de Alpha PAL6035MFC te kopen met Y.S. tech Fan heb ik t net op icq over de Alpha PAL6035MFC en zeg ik ik ga die alpha kopen omdat hij stiller en beter als de fop 38 is zegt die gast nee fop 38 is beter ik zeg kijk dit dan Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/sebastiansk/overige/mijnalpha.gif zegt die andere weer nee dat is alemaal met delta fan gedaan ik zeg nee da''t kan niet op zo''n cooler master ding zet niemand een aplha dus hij zegt fop beter ik zeg die alpha maar weten jullie meschien welke het beste is van deze twee ik denk dus die alpha met koperen onderkant :9~

Verwijderd

Mhh volgens mij kende ik deze review.. warr is t''ie vandaan?

Zover ik weet zijn ze allemaal gewoon even voor de test met een Delta fan uitgerust, behalve die Arctic Cooler, want dat is een Orb.

De review laat een aantal dingen zien

1) De Alpha is beter dan de FOP als ze met de zelfde fan zijn uitgerust.
2) Die thermo Engine is dus helemaal niet zo goed.
3) De verassing is natuurlijk de prestaties van de Coolermaster met een goede fan, maar vooral die Arctic Cooler, want dat is een hele stille koeler. Helaas past''ie wat rottig op een KT7 bord..

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 23:16 schreef Hooi het volgende:
2) Die thermo Engine is dus helemaal niet zo goed.
Die thermoengine is hiet met zijn standaardfan, hij is dan al behoorlijk goed vind ik voor een 19CFM fan, met een 7k rpm fan is hij supergoed.

En SK ---> ik denk de Fop38, want ik heb al heel erg veel reviews gezien, daar stond de fop altijd boven de alpha, heel erg vaak tenminste, vaker dan de alpha boven de fop, en als je wil kun je op de FOP makkelijk een 80mm fan zetten die meer CFM blaast en stiller is dat die helikopter van een delta.

Verwijderd

Topicstarter
kan toch ook 8 cm op alpha zetten :) maar weet iemand of er cooler zijn met hele koopere heasink ( nee geen zalhman lijp ding 8-)) of delta fan op alpha :) maar euh kan iemand mij een geluids file geven met t geluid van zo''n delta 60 hp ofzow die goede helicopter .. :)

Verwijderd

Ja , de Kanie Hedgehog heeft een volledig koperen heatsink , en kan geleverd worden met verloopstuk 60-80 en een Delta 80MP of zonder da stuk en een 60HP . En volgens mij heeft er ook een Alpha? een sink waar allemaal koperen pinnetjes inzitten maar de Kanie is ZEKER volledig koper .

Verwijderd

Topicstarter
en waar bestel ik dat en hoeveel beter is dat ?

wil plaatje van dat ding :) dat kopere ding :9~

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn wat reviews geweest, maar zo goed was ie dus niet.
Alpha of FOP38 zijn stukie beter,

Silverado en Swiftech nog veel beter.

swiftech lijkt ook op aplha toch waar te koop plaatje enzo :) i like that >:)

Verwijderd

www.comtechnology.net hebben ze ben ik zeker van want ze lagen in de winkel , is wel in België tegen Antwerpen .

Verwijderd

En da laatste sloeg op niks , diene brol op beurzen en Spire zever lijkt ook op Orb , maar komt zelfs niet in de buurt er van , Alpha koelt goed , maar voor die prijs koop je een Silverado of Zalman .

Verwijderd

Topicstarter
pics van silverado plz en dat hagedog kopereding PLZ

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Swiftech hebben ze bij OC-Shop...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Past die Swiftech ook op een socket 370 moederbord?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Het enige nadeel van die Alpha is zijn prijs..
Maar ik moet zeggen dat ik er wel tevreden mee ben: hij houd mijn duron 750@950@1.8V op een stressed temp van 37C (dit wel met een sunnon 8*8cm 40CMF fan er op)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
SK,
ga naar deze url en kun je dus plaatjes zien van de hedgehog.
http://www.frozen-silicon.de/

ik heb dus alle tests vergeleken en het blijkt dus gewoon dat de silverado en de hedgehog met dezelfde fans als alle andere koelrs beter koelen vanwege hun betere warmtegeleiding!aluminium koelt nu eenmaal minder goed!heb je dus een veel zwaardere fan nodig dan voor die ander twee!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
SK,

hier dan:
http://www.frozen-silicon.de/shop/page1.htm#kh

kom je rechstreeks op de pagina van de koelers!

staan dus ook andere koelers op!

uit je grafiek blijkt dus al dat de kanie hedgehog dus het beste koelt!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
is die winkel betrauwbaar die alpha''s zijn daar goedkoop !

• BC3 Victim
SK,

ja, is heel betrouwbaar heb ik ook wat spullen vandaan.netjes toegestuurd gekregen.

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
hoeveel keer is deze al langs geweest? |:(

Verwijderd

veel te vaak, en het antwoord blijft, neem een thermoengine V60 met andere fan of een swiftech

Verwijderd

Heb nog een alpha pal6035 met ys tech fan te koop.
voor 7 tientjes mag ie em hebben.
Reactie op arjan020@hetnet.nl.
Pagina: 1