Verwijderd
LEEEEKKEER!!
kijk die vcore voltages eens... 2.4 V!
misschien toch maar ethaan koeling??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
zulk soort dingen zijn NOOIT te verifieren!
dus dan maar geloven..
Verwijderd
Nee, k vind het een beetje raar dat bij de randen van sommige dumps de kleur "versprongen" is...Op vrijdag 20 april 2001 22:24 schreef biobak het volgende:
Vind je het raar dat ik hier niet in geloof?
Nahja .. mooi is het wel
Wel staat overal LN2 cooling bij
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
zal al veel uitmaken denk ik zo maar eens
Verwijderd

sorry hoor.. maar dit vind ik wel errug slecht fotoshop werk..
ALS het al met fotoshop gedaan is
Verwijderd
nee dan kunnen ze beter photoshoppenOp vrijdag 20 april 2001 22:40 schreef HlpDsK het volgende:
Nahja. Over een half jaar kijken we hier niet vreemd meer van op hoop ik.
Verwijderd
hehe ... dan hebben ze de code van H.Oda gekraaktOp vrijdag 20 april 2001 22:41 schreef jordyb het volgende:
nee dan kunnen ze beter photoshoppen
Verwijderd
Verwijderd
Kun je natuurlijk ook fotosoepen =)
Verwijderd
Wat is je bewijs dat het nep is? Laat ik die redenering eens volgen.Op zaterdag 21 april 2001 01:40 schreef MegaJurk het volgende:
zware nep...laat je toch niet in de maling nemen verdomme, ik had jullie hoger ingeschat.
Verwijderd
denk hierbij aan
1 reepje geheugen, het snelste wat ze kunnen vinden natuurlijk, alles op het mobo uitschakelen wat maar uit te zetten is, compoorten uit, usb uit, alleen toetsenbord er aanhangen en 1 hdd geen floppy, 2 ide cannel uit, geen geluidskaart, of zelfs een special bios waarmee je nog veel meer dingen op het mobo uit kunt zetten.
geen agp enz enz.
tevens zit ik te denken aan een ramdisk waar bv het os uit geladen word ipv een hdd, dit omdat er bij zulke fsb snelheden de data op je hdd haast niet meer te lezen is voor de ide controller en je regelmatig errors krijgt,
nha zowiezo is de informatie over de rest van het systeem niet aanwezig dus trek ik het zeer ernstig in twijfel of het echt is.
dus ik hou gewoon het record aan waar wel genoeg info bij stond en die ik ook geloof dat hij echt is, 1872Mhz weet de site niet meer maar was ook een vage jap die dat deed
heeft geloof ik ook op tweakers gestaan..
Verwijderd

waarom? mwa.. ik zal het ff laten zien..

als hij z''n letters nou ook ff schuin had gezet.. deze staan mij iets te recht voor zo''n bolle monitor..
(AMD staat schuin en 2250 staat errug recht.. vergeleken met de rest!)
ik heb ook nog ff de lijn van 2250 door getrokken naar de multiplier enz..

De rest zien er wel erg gephotoshopped uit..
BTW is het nou 2150 of 2250
nu jij weer HlpDsK
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Hoe denk je dat al die key generators van allerlei programma''s er komen. Niet door de programma maker zelf natuurlijk!

Begin er nu ook aan te twijfelen.
Waarom staat er anders EVALUATION ROM - NOT FOR SALE?
Of is dat iets waar ik niks vanaf weet?
Da''s omdat het een beta versie BIOS is...Op zaterdag 21 april 2001 12:48 schreef Phreak het volgende:
[afbeelding]
Begin er nu ook aan te twijfelen.
Waarom staat er anders EVALUATION ROM - NOT FOR SALE?
Of is dat iets waar ik niks vanaf weet?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik gebruik ook wel beta BIOSsen, maar heb dat er ook niet bij staan.Op zaterdag 21 april 2001 12:57 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Da''s omdat het een beta versie BIOS is...
Zal wel weer een Abit-thing zijn..
Ja... ''t was bij mij ook toen ik een keer zo''n beta versie had geïnstalleerd...Op zaterdag 21 april 2001 12:59 schreef Phreak het volgende:
[..]
Ik gebruik ook wel beta BIOSsen, maar heb dat er ook niet bij staan.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ik weet het niet zeker maar staan die letters niet een btje schuin door de bollign van het scherm:?Op zaterdag 21 april 2001 12:07 schreef RobNicoN_KNKB_ het volgende:
ok ok.. deze is in ieder geval nep..
[afbeelding]
[afbeelding]
als hij z''n letters nou ook ff schuin had gezet.. deze staan mij iets te recht voor zo''n bolle monitor..
[afbeelding]
De rest zien er wel erg gephotoshopped uit..
BTW is het nou 2150 of 2250check die 2 plaatjes maar es
nu jij weer HlpDsK
eronder
Die screenshot van het bios ziet er toch echt wel redelijk echt uit... Denk eens na waar het aantal Mhz ergens op je scherm komt te staan. Juist ja... precies in het midden... Als je dan dus een foto maakt van een bol scherm, dan klopt het wel dat 2250 recht staat, en de rest schuin.
Daarintegen... Ik heb ook nog geen echt bewijs gezien dat het allemaal echt is.
die WCPUID pics zijn heel makkelijk te fotosoepen, en ook een bios schermpje is wel na te maken.
Het is volgens mij wel heel goed mogelijk dat ze hem op 2250 Mhz gekregen hebben. De processor loopt dan namelijk op 173% van zijn origibeel ontworpen snelheid.
Ik heb namelijk zelf een intel Celleron 2 633 op 1130 laten lopen (post, windows crashed. op 1120 boot in windows). die liep dus ook op 180% van zijn origineel ontworpen snelheid, maar daar kijkt niemand meer van op als dat wordt gemeld. en dan heb ik geeneens extreme koeling er in zitten (peltier / lucht koeling).
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Eerste plaatje: je vergelijkt het woordje AMD wat veel meer naar links staat met 2250MHz, vind je het gek dat dat dat een afwijkende bolling heeft op een bolle monitor? Als je kijkt naar text boven en beneden die 2250MHz zie dat die overal recht is.Op zaterdag 21 april 2001 12:07 schreef RobNicoN_KNKB_ het volgende:
ok ok.. deze is in ieder geval nep..
Tweede plaatje: Snap ik niet helemaal, je trekt een rechte lijn...waarom precies? Om te laten zien dat die monitor wat bol loopt?
Misschien is de boel wel nep hoor, maar dit "bewijs" gaat er bij mij niet in
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
* FreeRider staat ook in die lijst !
"By Free Rider - Netherlands" hehe
Concrete Loop Watercooling
Idd. Dat zei hij bij m''n WT bios ook.Op zaterdag 21 april 2001 12:59 schreef Phreak het volgende:
[..]
Ik gebruik ook wel beta BIOSsen, maar heb dat er ook niet bij staan.
Gewoon even de hele tekst uittypen en dan in DOS: TYPE ''Bestandje.???''
Dan maak je daar een screenshot van, en dat onder aan het scherm gewoon weer C:\ komt te staan boeit niet, want dat stuk van je scherm zet je toch niet op de foto.
Geen inspiratie
Ja precies, dat dacht ik ook al. Zoiets faken is niet moeilijk, maar ik denk niet dat elk plaatje nep is.Op zaterdag 21 april 2001 18:56 schreef martijn12345 het volgende:
Het is echt wel na te maken hoor, zo''n opstart scherm.
Gewoon even de hele tekst uittypen en dan in DOS: TYPE ''Bestandje.???''
Dan maak je daar een screenshot van, en dat onder aan het scherm gewoon weer C:\ komt te staan boeit niet, want dat stuk van je scherm zet je toch niet op de foto.
Maar goed.. blijkbaar hebben jullie nog steeds niet goed gekeken.. het plaatje van de monitor en het plaatje van WCPUID verschillen nogal namelijk..
ok ok het is 1 proc.. maar de rest verschilt ook nogal qua lettertypes en plaatsing.. Maar dat kan ook komen door andere instellingen van de PC..
bij sommige twijfel ik nog al.. en bij andere geloof ik het niet.. maar dit is gewoon niet te controleren..
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
En een bolling is bij een monitor niet gelijk over de hele oppervlakte.
correct me meteen if i`m wrong!
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

begin ik een heel klein beetje te twijfelen... Was de maximale multiplier niet 12.5 ?
Verwijderd
Misschien ondersteund deze beta ook 13:?Op zaterdag 21 april 2001 21:59 schreef FreeRider het volgende:
m.b.t. dit plaatje :
[afbeelding]
begin ik een heel klein beetje te twijfelen... Was de maximale multiplier niet 12.5 ?
Nee want dit ligt aan het moederbord zelf, niet aan het BIOS.Op zondag 22 april 2001 13:35 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
[..]
Misschien ondersteund deze beta ook 13:?
Verwijderd
mobo doet net alsof die op 13x staat... in werkelijkheid krijg je er wat fsb bij en een multiplier van 12,5xOp zondag 22 april 2001 13:35 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
Misschien ondersteund deze beta ook 13:?