Toon posts:

[BC3] Kwijl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
2 Ghz+ AXIA TBirds :9~:9~

De screenshots lijken echt. 185 Mhz FSB DDR en meer op een AMD systeem! :9

Verwijderd

AJAJAJAJAJAJ!!!
LEEEEKKEER!!

kijk die vcore voltages eens... 2.4 V!

misschien toch maar ethaan koeling?? >:)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:30
Vind je het raar dat ik hier niet in geloof? :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
haha fijn dat dit je zo opwindt... maar geloof je dit echt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

u always gotto have dreams ........

zulk soort dingen zijn NOOIT te verifieren!

dus dan maar geloven..

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 22:24 schreef biobak het volgende:
Vind je het raar dat ik hier niet in geloof? :)
Nee, k vind het een beetje raar dat bij de randen van sommige dumps de kleur "versprongen" is...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
* Bulldog kwijlt met HlpDsK mee :9~

Verwijderd

Topicstarter
Mja .. er staat niet bij of ze echt zijn of niet. Maar er staat een CRC code van H.Oda bij.

Nahja .. mooi is het wel :)

Wel staat overal LN2 cooling bij >:)

Verwijderd

Oud nieuws heeft ook al een stuk op Tweakers.net gestaan.

edit:
/me is teveel bezig met php >:)

• BC3 Victim
en ook zo jammer dat het lettertype niet overal gelijk is haha ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hmm Ik wil die screenshot wel eens in BMP zien ipv JPG

zal al veel uitmaken denk ik zo maar eens

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/guides/Tbird/tbird1333@2003.gif

sorry hoor.. maar dit vind ik wel errug slecht fotoshop werk.. >:)

ALS het al met fotoshop gedaan is :)

Verwijderd

Topicstarter
Nahja. Over een half jaar kijken we hier niet vreemd meer van op hoop ik.

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 22:40 schreef HlpDsK het volgende:
Nahja. Over een half jaar kijken we hier niet vreemd meer van op hoop ik.
nee dan kunnen ze beter photoshoppen

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Ik geloof het wel, dat die japanners zoiets flikken kijk ik niet gek meer van op. En die gene uit finland, mwja, die hoeft ze deur maar open te zetten en hij heeft al koeling genoeg (: Either way, tof dat ze dit uit amd processoren kunnen wringen, knap werk. Wanneer volgt intel dit voorbeeld? p:

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 22:41 schreef jordyb het volgende:
nee dan kunnen ze beter photoshoppen
hehe ... dan hebben ze de code van H.Oda gekraakt :)

Verwijderd

Je kunt als excuus voor de versprongen kleuren aangeven dat de videokaart de bus klok niet meer echt aankon en daardoor rare dingen ging doen etc etc. Dus dat is 1. Ik weet zelf ook niet of ik dit moet geloven, ik denk van niet, maar het blijft leuk om te zien. En ik dat plaatje dat iemand hier neer gooide is de 8 in de FSB wel heel erg euh laten we het maar bij vaagjes houden :P .

Verwijderd

dat is echt ( he he :* )

Verwijderd

der zit ook 1 plaatje bij van het bios schermpje =D Misschien klopt dat wel ? =))
Kun je natuurlijk ook fotosoepen =)

Verwijderd

hp.vector.co.jp/authors/VA002374/src/info.html

Deze zijn zeker echt.....dankzij h-oda crc...

Verwijderd

Dat biosje zit er inderdaad wel echt uit hoor. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het valt me wel ineens op dat het allemaal Win2000 bakken zijn. Nahja, 1tje met NT4

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/guides/Tbird/2250postaus.jpg

En dit lijkt me toch wel echter..

Verwijderd

Alleen raar dat bij die gast z''n CPUID stond : FSB : 171.xxx , multi : 12.5 , 2150+- Mhz en in BIOS : FSB 175 , multi : 13 en 2250 Mhz ?

• _zeus_
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2025

_zeus_

Ik denk ook dat het alleen maar is van ff zwaar koelen , compje aan ,screendumpje maken, compje uit.Dan roepen van kijk eens hoe hoog die van mij komt.Ik zou wel eens willen weten of die ook 24/7 kunnen draaien zonder te crashen.En ik zit ook nog op de pc-prive te w88 |:( zodat ik mijn superkoeling er ook eens op los kan laten om zelf eens te zien of 2 gig mogelijk is.

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

zware nep...laat je toch niet in de maling nemen verdomme, ik had jullie hoger ingeschat.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 april 2001 01:40 schreef MegaJurk het volgende:
zware nep...laat je toch niet in de maling nemen verdomme, ik had jullie hoger ingeschat.
Wat is je bewijs dat het nep is? Laat ik die redenering eens volgen.

• MegaJurk
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Je ziet toch ook wel aan die afbeelding van H.Oda''s CPUID dat er mee geknoeid is?

• Postman
  • Laatst online: 15-08 20:11
Dit lijkt me redelijk echt. Al iemand de moeite genomen om die WCPUID codes te laten checken?

Verwijderd

of ze nu echt zijn of niet, dat maakt mij net eens zoveel uit, maar dit is zo extreem dat ik niet geloof dat deze systemen van boven de 2Ghz ook daadwerkelijk productie systemen zijn, ik bedoel LN2 (stikstof) koeling is nou niet bepaald een duurzame koelmetode, tevens heb ik heel sterk het vermoeden dat er allerlij truuks worden toegepast om het os geboot te krijgen en het mobo stabiel genoeg om alleen maar een screen dump te maken..
denk hierbij aan
1 reepje geheugen, het snelste wat ze kunnen vinden natuurlijk, alles op het mobo uitschakelen wat maar uit te zetten is, compoorten uit, usb uit, alleen toetsenbord er aanhangen en 1 hdd geen floppy, 2 ide cannel uit, geen geluidskaart, of zelfs een special bios waarmee je nog veel meer dingen op het mobo uit kunt zetten.
geen agp enz enz.
tevens zit ik te denken aan een ramdisk waar bv het os uit geladen word ipv een hdd, dit omdat er bij zulke fsb snelheden de data op je hdd haast niet meer te lezen is voor de ide controller en je regelmatig errors krijgt,
nha zowiezo is de informatie over de rest van het systeem niet aanwezig dus trek ik het zeer ernstig in twijfel of het echt is.

dus ik hou gewoon het record aan waar wel genoeg info bij stond en die ik ook geloof dat hij echt is, 1872Mhz weet de site niet meer maar was ook een vage jap die dat deed
heeft geloof ik ook op tweakers gestaan..

Verwijderd

Kijk eens naar die Japanse mister 111 op page 2, klopt geen zak van. Volgens mij is dit een verslag van de lokale japanse kampioenschappen photoshoppen. Die mister 111 heeft naar het schijnt toch nog een aanmoedigingsprijs gekregen: een reiswekker met AMD logo !

• BC3 Victim
zeker kwijl :)... enu... het is echt... ben ik 99,9999999% zeker van! (k weet het.. da''s nie veel)

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
ok ok.. deze is in ieder geval nep..

waarom? mwa.. ik zal het ff laten zien..

Afbeeldingslocatie: http://robnico.d2g.com/nep.jpg

als hij z''n letters nou ook ff schuin had gezet.. deze staan mij iets te recht voor zo''n bolle monitor..

(AMD staat schuin en 2250 staat errug recht.. vergeleken met de rest!)

ik heb ook nog ff de lijn van 2250 door getrokken naar de multiplier enz..
Afbeeldingslocatie: http://robnico.d2g.com/nep2.jpg

De rest zien er wel erg gephotoshopped uit..

BTW is het nou 2150 of 2250 :P check die 2 plaatjes maar es :)

nu jij weer HlpDsK :)

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• DarkTemple
  • Laatst online: 30-04 09:40
Die codes zijn natuurlijk nog makkelijker als het plaatje editen met photoshop. Voor die code is gewoon een formuletje in het programma, die elke cracker zo eruit kan vissen.
Hoe denk je dat al die key generators van allerlei programma''s er komen. Niet door de programma maker zelf natuurlijk!

• Daan
  • Nu online

Begin er nu ook aan te twijfelen.
Waarom staat er anders EVALUATION ROM - NOT FOR SALE?
Of is dat iets waar ik niks vanaf weet?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zaterdag 21 april 2001 12:48 schreef Phreak het volgende:
[afbeelding]

Begin er nu ook aan te twijfelen.
Waarom staat er anders EVALUATION ROM - NOT FOR SALE?
Of is dat iets waar ik niks vanaf weet?
Da''s omdat het een beta versie BIOS is...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Daan
  • Nu online
Op zaterdag 21 april 2001 12:57 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Da''s omdat het een beta versie BIOS is...
Ik gebruik ook wel beta BIOSsen, maar heb dat er ook niet bij staan.
Zal wel weer een Abit-thing zijn..

• Demo

Demo

Op zaterdag 21 april 2001 12:59 schreef Phreak het volgende:

[..]

Ja... ''t was bij mij ook toen ik een keer zo''n beta versie had geïnstalleerd...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• Demo

Demo

Op zaterdag 21 april 2001 12:07 schreef RobNicoN_KNKB_ het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

als hij z''n letters nou ook ff schuin had gezet.. deze staan mij iets te recht voor zo''n bolle monitor..

[afbeelding]

De rest zien er wel erg gephotoshopped uit..

BTW is het nou 2150 of 2250 :P check die 2 plaatjes maar es :)

nu jij weer HlpDsK :)
Ik weet het niet zeker maar staan die letters niet een btje schuin door de bollign van het scherm:?

• BC3 Victim
het is allemaal zo nep als dat aapje (shock the monkey)
eronder >:)

• E-Vix
  • Laatst online: 24-08 13:23

E-Vix

Nu met sneeuw!

Hmm... heb hier dus nog geen enkel goed argument voorbij zien komen wat bewijst dat het nep is.
Die screenshot van het bios ziet er toch echt wel redelijk echt uit... Denk eens na waar het aantal Mhz ergens op je scherm komt te staan. Juist ja... precies in het midden... Als je dan dus een foto maakt van een bol scherm, dan klopt het wel dat 2250 recht staat, en de rest schuin.

Daarintegen... Ik heb ook nog geen echt bewijs gezien dat het allemaal echt is.
die WCPUID pics zijn heel makkelijk te fotosoepen, en ook een bios schermpje is wel na te maken.

Het is volgens mij wel heel goed mogelijk dat ze hem op 2250 Mhz gekregen hebben. De processor loopt dan namelijk op 173% van zijn origibeel ontworpen snelheid.
Ik heb namelijk zelf een intel Celleron 2 633 op 1130 laten lopen (post, windows crashed. op 1120 boot in windows). die liep dus ook op 180% van zijn origineel ontworpen snelheid, maar daar kijkt niemand meer van op als dat wordt gemeld. en dan heb ik geeneens extreme koeling er in zitten (peltier / lucht koeling).

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op zaterdag 21 april 2001 12:07 schreef RobNicoN_KNKB_ het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://robnico.d2g.com/nep.jpg

Afbeeldingslocatie: http://robnico.d2g.com/nep2.jpg
Eerste plaatje: je vergelijkt het woordje AMD wat veel meer naar links staat met 2250MHz, vind je het gek dat dat dat een afwijkende bolling heeft op een bolle monitor? Als je kijkt naar text boven en beneden die 2250MHz zie dat die overal recht is.

Tweede plaatje: Snap ik niet helemaal, je trekt een rechte lijn...waarom precies? Om te laten zien dat die monitor wat bol loopt?

Misschien is de boel wel nep hoor, maar dit "bewijs" gaat er bij mij niet in ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Abbadon
  • Laatst online: 24-08 17:04
Echt of nep, wat maakt het uit; met zulke extreem geklockte machines valt toch niet fatsoenlijk te werken.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• FreeRider
  • Laatst online: 06-07 22:45
Inderdaad ! Dat werkt voor een paar minuutjes en dan mag je weer met een emmertje vloeibaar stikstof komen... leuk maar onbruikbaar...

* FreeRider staat ook in die lijst !

"By Free Rider - Netherlands" hehe 8-)

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 april 2001 12:59 schreef Phreak het volgende:

[..]

Idd. Dat zei hij bij m''n WT bios ook.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Het is echt wel na te maken hoor, zo''n opstart scherm.

Gewoon even de hele tekst uittypen en dan in DOS: TYPE ''Bestandje.???''

Dan maak je daar een screenshot van, en dat onder aan het scherm gewoon weer C:\ komt te staan boeit niet, want dat stuk van je scherm zet je toch niet op de foto.

Geen inspiratie

• FreeRider
Ik denk dat al die screenshots echt zijn. Of het systeem ook op die snelheid werkt ? Misschien wel een minuutje, maar voor het dagelijkse computeren is het onbruibaar. Waarschijnlijk zal de beste AXIA/AZIA zo op 1700 Mhz constant kunnen werken, met een Vapochill systeem of zo. Maar 2 Ghz draait ie niet zonder er niet naar om te kijken. Een POST code zegt geen ene donder, ''t is wel leuk natuurlijk :9

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:24
Op zaterdag 21 april 2001 18:56 schreef martijn12345 het volgende:
Het is echt wel na te maken hoor, zo''n opstart scherm.

Gewoon even de hele tekst uittypen en dan in DOS: TYPE ''Bestandje.???''

Dan maak je daar een screenshot van, en dat onder aan het scherm gewoon weer C:\ komt te staan boeit niet, want dat stuk van je scherm zet je toch niet op de foto.
Ja precies, dat dacht ik ook al. Zoiets faken is niet moeilijk, maar ik denk niet dat elk plaatje nep is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat de boel echt is. Weliswaar systemen waarvan maar net een screenshot genomen kan worden, maar toch.

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Wat ik met die rechte lijn wil zeggen is dat 2250 Mhz een mindere bolling heeft dan de rest.. en als je kijkt naar het AMD lijntje wat er naast staat dan zie je dat hij een klein beetje schuin staat.. en ook bij 2250 Mhz is dit niet zo..

Maar goed.. blijkbaar hebben jullie nog steeds niet goed gekeken.. het plaatje van de monitor en het plaatje van WCPUID verschillen nogal namelijk..

ok ok het is 1 proc.. maar de rest verschilt ook nogal qua lettertypes en plaatsing.. Maar dat kan ook komen door andere instellingen van de PC..

bij sommige twijfel ik nog al.. en bij andere geloof ik het niet.. maar dit is gewoon niet te controleren..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

Topicstarter
De ene is gewoon wat ie nog in Windows kan halen, die andere is watt ie alleen nog maar post.

En een bolling is bij een monitor niet gelijk over de hele oppervlakte.

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ja precies de bolling van het scherm, als je goed kijkt is de foto iets van boven genomen, dat verklaart dat het een beetje vreemd lijkt

correct me meteen if i`m wrong!

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• FreeRider
m.b.t. dit plaatje :

begin ik een heel klein beetje te twijfelen... Was de maximale multiplier niet 12.5 ? :?

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 21:59 schreef FreeRider het volgende:
m.b.t. dit plaatje :

[afbeelding]

begin ik een heel klein beetje te twijfelen... Was de maximale multiplier niet 12.5 ? :?
Misschien ondersteund deze beta ook 13:?

• Daan
  • Nu online
Op zondag 22 april 2001 13:35 schreef NvidiaGebruiker het volgende:

[..]

Nee want dit ligt aan het moederbord zelf, niet aan het BIOS.

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 13:35 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
mobo doet net alsof die op 13x staat... in werkelijkheid krijg je er wat fsb bij en een multiplier van 12,5x

Verwijderd

wat ie standaart doet met de 1300Mhz
Pagina: 1