Verwijderd
Maar waarom de een intake en de ander outtake.
Niet slim allebei onderaan vlak naast mekaar.
Enneuh
Wat is die lelijke draai vooraan??
Verwijderd
Dus heb ik aan m''n schuifklep van m''n kast ff het volgende gemod. Schuif contact systeem.
hier wat pics
klep met ventilators en contacten.
zelfde klep aan de buitenkant
Contacten in de kast.
Klep op z''n plek, knop je op de kast aan de voorkant.
Misschien niet zo heel bijzonder, maar toch handy
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Airflow, ik ga geen dure cooler kopen.
Foto is een beetje onscherp, maar die streepjes zijn gaatjes!
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
heb ik bij powerline
wat een wereldse airflow ;-) zou eens wat gaten gaan boren als ik jou was
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
http://www.geocities.com/thegioversace/Pics.html
Kijk hier maar eens ff naar is geen goeie pic maar denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Doe het dan gelijk goed. 1x12cm voorin en 2x8cm achter.
Natuurlijk wel gaten zagen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zit ik hier ff te slapen zeg:ZOp vrijdag 20 april 2001 22:19 schreef YT-Croc het volgende:
Paralel schakelen man!
Sorry:) Tis toch paralel
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Oja, je bedrading kun je met tie-wraps netjes bij elkaar binden --> betere airflow
wel leuke oplossing met die contactpunten
Verwijderd
Hij snapt nu ook wel dat hij de gaatjes moet vergroten
en zijn draden meot wegwerken
Nu ff allemaal op zijn uitvinding ipv die draden en fans.
fijne uitvinding!! maare wat heb je eraan? haha nee ok het idee is leuk
Verwijderd
de Quote knop zit 3de van links.Op vrijdag 20 april 2001 22:45 schreef clvy82 het volgende:
''Nu ff allemaal op zijn uitvinding ipv die draden en fans.''
fijne uitvinding!! maare wat heb je eraan? haha nee ok het idee is leuk
(edit)
Moet ik het wel goed doen
ja
tenzij je....
maar toch bedankt voor je tip
Op vrijdag 20 april 2001 22:48 schreef jordyb het volgende:
[..]
de Quote knop zit in het midden van rechtsboven
Dat is nummero 3 van links EN rechts.
Verwijderd
Makkelijk he iemand zijn berichten veranderen.Op vrijdag 20 april 2001 22:51 schreef clvy82 het volgende:
OOO wat ben ik dom zeg. Ik kan niet eens de quote knop vinden.
Dank je wel hoor
mijn oplossing is toch veel makkelijker:

[/ontopic]
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Ik heb liever een gat in mijn klep, dan een vaag sleepkontakt wat kan slijten....
Mooi gedaan Schizofreen!