De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kan die seconde lijm wel tegen hitte, of is daar ook weer speciale troep voor notig.?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dit kun je beter niet doen. Ik heb dit gedaan met m''n vorige videokaart (gforce ddr): koelpasta en in de hoekjes lijm. Gevolg: dode video kaart.
secondelijm kan niet tegen warmte en is ook nogal bros, als je de heatsinks er niet permanent op wil kan je beter thermische dubbelzijdige kleefband kopen of goedkoper/moeilijker, koelpasta met op hoekjes epoxyhars te gebruiken. Wil je ze er wel permanent op, gebruik dan de epoxyhars van arctic silver
. Maar in elk geval iets gebruiken als thermisch opvulmiddel(pasta/padje) (arctic silver epoxy is alles ineen
Speed is nothing without control, but who cares
Verwijderd
Op vrijdag 20 april 2001 13:51 schreef JimmyT het volgende:
Dit kun je beter niet doen. Ik heb dit gedaan met m''n vorige videokaart (gforce ddr): koelpasta en in de hoekjes lijm. Gevolg: dode video kaart.
met succes toegepast op:
-northbridge
-clockgenerator
-meerdere PCI kaarten..
-mijn oude TNT2U... (die nog steeds goed meekan vergeleken met MX)
dus volgens mij heb je iets niet goed gedaan...
de laag wel zo dun mogelijk houden eh!
Helpt het dan nog, die lijm geleid toch moelijk warmte, heeft het dan nog wel voldoende effect?
Verwijderd
In het midden koelpasta... Dat geleid toch ?
[topic=144385]
Daar staat ergens bij hoe ik et gedaan heb met mijn Core. Geheugen zal vast niet veel anders gaan, ze zijn alleen wat kleiner...
Op 2 hoekjes lijm is zat genoeg.
Die op mijn GPU werkt perfect. Koelt als monster en zit zo vast als et maar kan...
GL
[topic=144385]
Daar staat ergens bij hoe ik et gedaan heb met mijn Core. Geheugen zal vast niet veel anders gaan, ze zijn alleen wat kleiner...
Op 2 hoekjes lijm is zat genoeg.
Die op mijn GPU werkt perfect. Koelt als monster en zit zo vast als et maar kan...
GL
Pagina: 1