De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar goed..
Hoezo verbuigen ??
Gewoon erop doen en clips vastzetten en klaar..
Op de core weetjewel
En k heb gehoord dat je ze kunt buigen om de kracht erop te verminderen, maar hoe???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Beschadiging kun je voorkomen door de cooler tijdens installatie zo recht mogelijk te houden, dus geen grote hoeken tussen proc en cooler.
Dus er kan niets ergs gebeuren met zo''n vette coole orb??
Verwijderd
Niet met je volle gewicht erop gaan hangen, maar netjes "meebewegen en op het moment dat je de klip daardwerkelijk vastzet, de boel niet meer verschuiven.
En nooit forceren!!!
Verwijderd
Goed aandrukken, maar niet erop gaan hangen. Klip naar beneden drukken en met een schroevedraaien "loswippen". Daarna de koeler langzaam eraf halen.
Je moet ervoor zorgen dat tijdens de procedure er geen frictie ontstaat tussen koeler en CPU.
Ik post wel wat als het gelukt is
Zal dan meteen m''n overclock capaciteiten van de Duron 750 plaatsen
Ik hoop op zo''n 1000 a 1100 als het een beetje meezit:9~:9~
Verwijderd
LOL
Verwijderd
TB 800@900, 25 idle, 40 stressed.
Verwijderd
Ik heb hier ook een superorb liggen en daar kun je helemaal geen schroevendaraaier voor gebruiken :?Op zaterdag 21 april 2001 12:43 schreef -polle- het volgende:
En let bij het demonteren van een Orb goed op wat je met die schroevendraaier doet, ikzelf schoot uit, met als gevolg een bescheiden krasje op mijn Turbo-plankje. Gelukkig doet ie het nog.
Verwijderd
Succes, Radek.
Verwijderd
wel fijn om te weten!
Verwijderd
ging bij mij ook niet bij m''n spire
nadat ik ''m eruit haalde (het mobo) ging het wel
suc6
Edit: mijn Duron 700 haalt de 900 niet eens (891 NET als ik de BIOS zo instel dat hij niet alles op zijn snelst zet met een voltage van 1.85v)...
Bnet pindle#2913
900 lukte ook, maar dan moest ik een hoger voltage proberen
Dus ik gok wel op 1000 met de superorb
ik zou er niet op rekenen. Het probleem van de Duron is zelden te temperatuur. Meestal is het het Volt. En daarom halen veel durons pas een score boven de 1000 als je een voltage mod. hebt uitgevoerd.Op dinsdag 24 april 2001 10:28 schreef Micronerd het volgende:
Mijn Duron haalde de 850 eens, maar werd te warm, dus ik heb em teruggezet
900 lukte ook, maar dan moest ik een hoger voltage proberen
Dus ik gok wel op 1000 met de superorb
Geen inspiratie
mmmOp dinsdag 24 april 2001 11:36 schreef martijn12345 het volgende:
[..]
ik zou er niet op rekenen. Het probleem van de Duron is zelden te temperatuur. Meestal is het het Volt. En daarom halen veel durons pas een score boven de 1000 als je een voltage mod. hebt uitgevoerd.
dus mijn duron 800@933@1.825V (7x133) die nu tot 65 graden wordt met mijn iceberg IB60 kan met een betere cooler waarschijnlijk ook niet veel verder zonder voltage mod?