[BC3] Wat is het verbruik van een koelkast?

Pagina: 1
Acties:

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04 09:40
Ik wil een kleine koelkast gaan gebruiken om het water te koelen, maar ik wil eerst weten hoeveel stroom zo''n koelkast verslindt. Hij zal wel continue draaien. Ik wil een kleine koelkast, zo een van ongveer 1 meter hoog.

iemand?

Verwijderd

Hmm, ruwe gok: een Watt of 50-60 gemiddeld.

Verwijderd

Misschien kun je effe zoeken bij bosch f miele.nl ofzo ... :D

Verwijderd

die dingen vreten stroom

Verwijderd

Dat ligt aan de omgeving eh.. Als''t een warme omgeving is dan gebruikt-ie meer dan in een koude.. Tenzij''t TE koud is ;)

• Dennis Nijhuis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03-2025
Zo rond de 80 watt als hij aanslaat (dus als de motor loopt) denk ik...

Bestuh!!

• DarkTemple
Dat valt nog enigzins mee. Ik ga er van uit dat hij vrijwel continue zal draaien, dus motor aan, want hij zal toch continue moeten koelen om de warmte die de processor geeft af te voeren.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
jezus, ik maar altijd denke da die van ons 1750 watt slurpte |:( heb ik er toch mooi m''n pa mee kunne overtuigen dat als ik m''n peecee laat aanstaan dat dat nie zo duur is als de koelkast >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 19:54
Wij hebben hier een amerikaanse supergrote koelkast, 12 jaar oud. Ik weet niet exact hoeveel hij verbruikt, maar hij zit op een trafo van 1600 watt >:) aangesloten (110->220 V).

Verwijderd

stja.. dat zou ik nou ook wel eens willen weten mannen!!.. die van mij staat dag en nacht aan.. mijn pc te koelen...
en het wattage? geen flauw idee,
is dat zo belangrijk dan? waarom wil je het eigenlijk weten?

Verwijderd

"Aansluitwaarde" is 200 Watt.. Maar een beetje nette doet het met een 40-50 in winter en 50-60 in de zomer. Trouwens deze waarden zijn niet van toepassing op een Amerikaanse koel/ijblokmaker/boormachine/magnetron/tv/video alles in een ding.. snappie ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het ligt er maar aan hoe vaak jij de deur open doet om een drankje te pakken tijdens het level-laden met gamen....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• -Stef-
  • Nu online

-Stef-

Slainthe!

Op vrijdag 20 april 2001 12:18 schreef idX het volgende:
Hij zal wel continue draaien.
Dat zit er wel in ja. :?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• DarkTemple
Op vrijdag 20 april 2001 21:38 schreef MM_Zork het volgende:
stja.. dat zou ik nou ook wel eens willen weten mannen!!.. die van mij staat dag en nacht aan.. mijn pc te koelen...
en het wattage? geen flauw idee,
is dat zo belangrijk dan? waarom wil je het eigenlijk weten?
Ik wil dat weten voor de kosten natuurlijk, als dat ding een paar honderd gulden per jaar opslurpt, dan vind ik dat te duur voor de extra koeling.
Pagina: 1