[BC3] :? hoe het veligst overclocken van thunderbird 800

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hi

Ik heb een thunderbird 800 met een abit kt7 moederbord. (via chipset) hoe kan, en tot hoever kan ik dit het best overclocken zonder problemn te verwachten. Ik bedoel dus niet dat geklooi met bruggen enzo, maar gewoon het overclocken in de bios zelf.

Thanks.......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

fsb tot 105 en dan heb je het wel gehad denk ik

• BC3 Victim
uh, je fbs met 1 verhogen bijvoorbeeld.

Dat heb je een echt 808 :P

edit:
Rob was me te snel af :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Oh.... ja. Dat schiet niet echt bepaald op.
Maar ja, kan het ook nog anders? Of gaat dat heel erug ingewikkeld worden. (zo''n hardware held ben ik niet).

• BC3 Victim
Gewoon de koeler eraf en unlocken die L1 bridges.

Niks moeilijks aan man!

FSB loopt zeker tot 110 stabiel met een voltage van 1.7 tot 1.8:) :)

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 10:22
Die streepjes zetten is echt geen probleem normaal gesproken... Moet nu wel zeggen dat ik nu ook iemand zoek die die van mij es wil proberen...want ik krijg ''t &#%#$@^$#@ niet meer voor elkaar bij m''n nieuwe :'(

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• BC3 Victim
Okokok...misschien ben ik een beetje een kluns maar hoe unlock je die f$&(^%(*&)% bridges??????

Thanks

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 19:41
FSB loopt zeker tot 110 stabiel met een voltage van 1.7 tot 1.8
op standaart multiplier meestal wel, maar als je de multiplier met meer dan 1 vergroot, word een fsb van 110 meestal als onstabiel ervaren. (ligt tuurlijk ook aan je core, maar een tb800 is niet een bepaalt goede overclocker)

unlocken = verbind de l1 bruggen met potlood,
:::: moet |||| worden, use the SEARCH!

• toastingnow
  • Laatst online: 18-05 10:22
Maarruh niemand die mij nog effe wil helpen?? ;-)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 19:41
Die streepjes zetten is echt geen probleem normaal gesproken... Moet nu wel zeggen dat ik nu ook iemand zoek die die van mij es wil proberen...want ik krijg ''t &#%#$@^$#@ niet meer voor elkaar bij m''n nieuwe
gewoon opnieuw doen als het niet lukt, het is mij gelukt met een simpel vulpotlood, leg er eventueel een geodriehoek naast, hard drukken en de korrels er af blazen.., zorgen dat de lijntjes onderling geen contact maken.. is gewoon eazy.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hoevaak is dit al voorbij gekomen??????????????

We got a search dude!

• BC3 Victim
He ChristianVV

Gewoon met een HB vulpotlood en een vergrootglas

Nothing to it but to do it!:(:(:(

Post effe op dit topic als het je gelukt is!

• Bluezy
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/t.knot/brokenl1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/t.knot/L1.jpg

I'm partial to your abracadabra

• BC3 Victim
He, harstikke bedankt.
I''ll give it a try

Thanks dude.............

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Gebruik je in het vervolg eerst de search?
Pagina: 1