De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik zag dr laatst oo k1tje bij de pc-discount en liet me bijna verleiden door het uiterlijk =] maar hij kostte 70 piek en dat vond ik nou wat teveel van het goeie.
die dingen zijn ook van thermaltake toch?
...en links posten is ook een kunst...
Of zijn ze snel failliet gegaan>:)
Of zijn ze snel failliet gegaan>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Die koelers zijn niet van ThermalTake, maar van Titan.Op vrijdag 20 april 2001 00:54 schreef Splatter het volgende:
ik zag dr laatst oo k1tje bij de pc-discount en liet me bijna verleiden door het uiterlijk =] maar hij kostte 70 piek en dat vond ik nou wat teveel van het goeie.
vrij populair coolertje. Maja, prestaties zijn meestal ver onder de maat. Zeker als je de prijs meeneemt.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
dat dit ding niet kan werken is wel heel erg logisch, dat blok waar die twee ventilators haaks op geplaatst zijn, is massief ! Het is gewoon een blok metaal met dus een enorm klein koeloppervlak. Wat betreft die geforceerde lucht langs de (aanwezige) ribben zite het wel goed, er word genoeg lucht verplaatst alleen wordt die lucht op een gedeelte geblazen wat doodsimpel niet warm word omdat alle warmte in dat blok metaal gaat zitten.
Kortom ERRUG foute koeler
Kortom ERRUG foute koeler
Pagina: 1