[BC3] dan liever een lelijke koeler

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het is begonnen met die orbs, best leuk en dat werkt tenminste nog redelijk.

Maar nu gaan ze te ver. functionaliteit wordt opgeofferd aan uiterlijk. kan je doen met een kast ofzo, maar niet met een koeler.

stel je voor: 2 fans aan weerszijde van soort van tunnel van aluminium (goudkleurig natuurlijk) met ribben aan de buitenkant, eea horizontaal op de cpu te monteren. Ziet er zeer indrukwekkend uit, werd meegeleverd bij een pakket onderdelen met oaa 1GHz Athlon.

Toen ik t zag had ik al mn twijfels: geen geforceerde luchtstroom langs de ribben...

En het werk voor geen meter. 70, 75 graden zonder overklokken. Bij een ander identiek systeem heeft de cpu inmiddels de geest gegeven. Het systeem wat ik heb gezien (is van een vriend van me) en wat nog leeft, zal een andere, desnoods lelijke maar wel goed werkende koeler moeten krijgen.

dit moois komt bij www.regenboog.nl vandaan.
amateurs

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
ik zag dr laatst oo k1tje bij de pc-discount en liet me bijna verleiden door het uiterlijk =] maar hij kostte 70 piek en dat vond ik nou wat teveel van het goeie.
die dingen zijn ook van thermaltake toch?

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
...en links posten is ook een kunst...

Of zijn ze snel failliet gegaan>:)

• BC3 Victim

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

Verwijderd

die cooler ziet er idd een beetje(veel) dom uit....

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 00:54 schreef Splatter het volgende:
ik zag dr laatst oo k1tje bij de pc-discount en liet me bijna verleiden door het uiterlijk =] maar hij kostte 70 piek en dat vond ik nou wat teveel van het goeie.
die dingen zijn ook van thermaltake toch?
Die koelers zijn niet van ThermalTake, maar van Titan.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:25

bloasfist

Slot-A Crew

vrij populair coolertje. Maja, prestaties zijn meestal ver onder de maat. Zeker als je de prijs meeneemt.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• BC3 Victim
dat dit ding niet kan werken is wel heel erg logisch, dat blok waar die twee ventilators haaks op geplaatst zijn, is massief ! Het is gewoon een blok metaal met dus een enorm klein koeloppervlak. Wat betreft die geforceerde lucht langs de (aanwezige) ribben zite het wel goed, er word genoeg lucht verplaatst alleen wordt die lucht op een gedeelte geblazen wat doodsimpel niet warm word omdat alle warmte in dat blok metaal gaat zitten.

Kortom ERRUG foute koeler :(

Pagina: 1